Tempvraag t.o.v. NOD

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Djinti2011, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik weet niet of ik hier juist post, zo niet, dan excuses modjes...

Ik heb even een vraag over de temperatuur voordat je ongesteld moet worden.

Ik ben nl. een aantal dagen over tijd, en heb vanmorgen helaas negatief getest. Er is hier nog geen spoor van een ongi te bekennen.

Wat ik me afvroeg, kan je aan je temperatuur ook zien of je ongi eraan komt?

Ben benieuwd naar de reacties.

Groetjes,
    Con

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    normaal gesproken als je al een tijdje hebt getempt dan merk je dat je temperatuur vlak voor/tijdens/of aan het begin van je menstruatie weer daalt. Maar ik weet niet of je zicht hebt op de afgelopen dagen? Heb je al eerder getempt?

Het is in ieder geval wel zo (volgens mij) dat als je 5 dagen te laat bent, dat je temperatuur dan nog steeds vrij hoog blijft. Hij daalt echt pas als je ongesteld moet worden of bent, dus zolang hij nog hoog is weet je niet wanneer je ongesteld wordt.

Zo zit het volgens mij...

succes!

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ja, klopt wat Suus zegt. Maar het is lastig in te schatten, omdat je niet je hele cyclus hebt getempt. Misschien handiger om over een paar daagjes nog eens een test te doen.
    Als je ongi zou worden en je wilt gaan tempen, raad ik je aan dat goed bij te houden en info op het forum erover te lezen.
    Succes! en hopenlijk een posi test voor je!

4. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    OK dank jullie wel voor jullie antwoorden.
    Het is afwachten dus, vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar 't is gewoon weer zo'n vreemde cyclus :S

Ik weet trouwens normaalgesproken wel hoe ik moet tempen, heb het eind vorig jaar en begin van het jaar een tijdje bijgehouden vandaar ;)

Groetjes,
    Con

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij mij zie ik het de dag voordat ik ongi ga worden aan mn temp.
    Na mn ei zit ik boven de 37 graden.
    De dag voor mn ongi gaat mn temp onder de 37 (meestal net aan)
    En dan de dag dat mn ongi door gaat breken zit ie op mn temp voor mn ei. (rond de 36,7)

Dus het verschilt echt per persoon.
    En als ik naar een half jaar geleden kijk is mn temp nu ook anders dan toen, dus of je het kan vergelijken met vorig jaar weet ik niet.

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis!

Deel Deze Pagina