Tempvraagje ei/innesteling

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door raspberry, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb vorige week maandag een flinke tempdip gehad: van 36,4 naar 35,97. Dag erop weer 36,36 en dag daarna 36,6.
    Ei geweest, dacht ik dus, maar daags erna weer een dip, naar eerst 36,36 en de volgende dag 36,34.
    De dag daarna (snappen jullue het nog? :)), naar 36,67 en vervolgens blijvend hoog.
    Even op een rij:

Zo 19-6; 36,4
    Ma 20-6: 35,97
    Di 21-6: 36,36
    Wo 22-6: 36,60
    Do 23-6: 36,36
    Vr 24-6: 36,34
    Za 25-6: 36,67
    Zo 26-6: 36,67
    Ma 27-6: 36,87
    Di 28-6: 36,76

FF zet mijn ei dus op afgelopen vrijdag, maar ik twijfel een beetje. Kan de dip van donderdag en vrijdag ook al een innesteling geweest zijn?
    Ik had trouwens donderdagavond onwijze pijn onderin mn buik, en mijn hele bekkenbodem was zo gevoelig dat zitten bijna niet ging.

Ik voelde mijn ei nooit, na de miskraam de eerste rondes wel, (pijnlijke steken), maar de afgelopen ronde niet, en nu dus ineens die pijn.
    Wie heeft hier een helder licht over? ;)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor zover mij bekend, is je eisprong pas geweest als je temperatuur na een dip minimaal 3 dagen hoog blijft.

De kans is dus groot dat je inderdaad vrijdag je ei hebt gehad.

Steken/pijn willen overigens niet perse duiden op de eisprong.
    Dat dacht ik eerder namelijk ook altijd. Maar uit talloze echo's die ik in de MMM heb gehad, weet ik dat die steken/pijn bij mij juist duiden op het groeien van de follikels en niet op de eisprong zelf.
    Zodra de steken/de pijn over was, was mijn ei dus pas gesprongen!
    Dit zou bij jou dus ook heel goed het geval kunnen zijn.

Hoop in elk geval dat je rond vrijdag goed geklust hebt en dat je over een paar weken een mooie test in handen hebt!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, die pijn weet ik idd dat dat vooral is vlak voor een eisprong :)
    OK, dan gaan we gewoon uit van vrijdag :)

Deel Deze Pagina