plannen voor de kerstvakantie

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wat zijn jullie plannen voor de kerstvakantie? Er zijn lekker veel dagen over aangezien de kerst alweer bijna voorbij is en oud en nieuw in het weekend valt.

Hier tot nu toe bedacht:

- keertje monkeytown
    - intratuin
    - naar het bos
    - uiteraard ook wat dagjes thuis lekker spelen of film kijken
    - naar de bieb
    - de jongste gaat een keer een half dagje naar oma zodat ik met de oudste kan lunchen en shoppen.
    - wat lekkers bakken of koken vinden ze hier ook altijd leuk
    - misschien dagje museum

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    We gaan weg met oud & nieuw, maar voor die tijd staan er nog wat familiebezoekjes op de agenda, en een bezoekje aan de dierentuin (nieuwe jaguars bekijken). Knutselen en koekjes bakken ben ik ff klaar mee, hebben we al uitgebreid voor de kerst gedaan. Deze week mag dl ook even rustig spelen met alle decembercadeaus...

3. veense

veense Niet meer actief

Zaterdag al op familiebezoek geweest, vandaag naar Disney on Ice. Man en dochter gaan ws nog een keer naar het Openluchtmuseum, en met ons allen nog een keer naar de dierentuin. Zijn vrijdag al lekker wezen wokken.
    Aanstaande woensdag kinderkerstgala van het kdv.
    Keertje lunchen en wat shoppen in het dorp misschien en verder lekker thuis rustig aan doen. Spelen en knutselen, ze vermaken zich wel, genoeg cadeaus gehad de laatste tijd!

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Familiebezoekjes volop gehad afgelopen weekend, woensdag naar de kids & tech festival, nog een keer naar de bios, de meiden gaan logeren bij hun tante, feest bij ons met oud en nieuw. .

We willen as donderdag nog iets leuks doen met het gezin, weet alleen nog niet wat

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Pinokkio in het theater (al gedaan)
    Mijn verjaardag vieren

En verder moeten wijzelf gewoon werken en ook nog klussen in het nieuwe huis dus helaas weinig leuks doen.

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Zaterdag naar de dierentuin geweest, gister de familie hier gehad
    Vandaag rustig aan.
    vriendje komt nog spelen, misschien een keer monkey town.
    Oudjaarsdag bij m'n zusje want nichtje is dan jarig.
    ik zelf ben de 5e jarig.
    en de rest weet ik nog niet, ook even onze rust pakken denk ik

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Helaas gewoon veel werken ;)

Vandaag naar de dierentuin geweest. Morgen en woensdag werken, de kinderen gaan morgen naar mijn ouders en morgenavond komt er een vriendinnetje van de oudste slapen. Woensdag is mijn man vrij, denk dat ze gewoon thuis blijven, want oudste heeft haar vriendin al een tijd niet gezien en zullen lekker willen keuvelen.
    Donderdag ben ik vrij en heb ik nog geen idee of we iets bijzonders gaan doen want de dagen erna worden best druk. Vrijdag is oudste jarig en gaan we naar balleland, schaatsen op de ijsbaan hier en daarna high tea-en. Dag erna komt er visite voor haar verjaardag en is het oudjaar, zijn dan 's avonds met zijn vieren. Dag erna het bos in ofzo. Verder nog geen plannen, behalve maandag bso, dinsdag opa en oma, woensdag mijn man en donderdag waarschijnlijk ik en vrijdag ook. Zaterdag feestje van oudste, zondag bioscoop en afzwemmen jongste.

Vind het alsnog allemaal druk zat ;)

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier vandaag naar Sprookjeswonderland geweest. Morgen gaan we zwemmen, woensdag lekker thuis, donderdag ergens een stuk wandelen, vrijdag naar opa en oma en zaterdag naar de dierentuin. Verder heb ik nog niks gepland. Dochter is vrijdag de 6e jarig dus daar zal ik ongetwijfeld ook nog wat voor moeten doen en haar verjaardag vieren is natuurlijk het plan van het laatste weekend van de vakantie :)

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Hier ook werken helaas

10. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Keertje naar ikea.
    Keertje chocoladefonduen met moeder zussen en schoonzus
    Afsprken met vriendin
    Appelbeignets bakken
    Keer naar ballorig
    En tussendoor nog de zolder schilderen

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Deze week gewoon thuis. Hoef altijd niet zo nodig elke dag op pad. Mooi weer dus gewoon buiten spelen...middagje oma ofzo. Zaterdag middag is hier van alles in het dorpshuis. Zondag kerstboom opruimen en maandag midweek weg.... dan die zaterdag een verjaardag en hop vakantie om

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mijn zoon gaat in de kerstvakantie een turbocursus zwemdiploma a doen, dus hij gaat elke ochtend een paar uur zwemmen. Hij heeft er erg veel zin in. Ik denk dat we de middagen rustig aan gaan doen want het zal vast supervermoeiend zijn.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.114
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij zijn bij de kinderboerderij geweest voor de levende kerststal.
    Bibliotheek staat hier ook op het programma.
    Verder gaan we in ieder geval nog 1 of 2 keer schaatsen en waarschijnlijk een keer naar het zwembad.

Verder geen bijzonderheden gepland.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

#14 sydneys, 27 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2016
    Eigenlijk nog niet over nagedacht.
    gewoon lekker rustig. Eens afspreken met zijn vriendje en/of vriendinnetje. Naar oma en opa, ikea vind hij leuk, bioscoop, verjaardag vieren in plopsaland als de tickets snel aankomen (van mijn werk als kerstcadeau gekregen) en als afsluiter zijn verjaardagsfeest :D

Daarna gaat hij na school. Weer een nieuwe fase :)

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Donderdag ben ik vrij en zullen we naar de bieb moeten. Mijn oudste is al grotendeels door zijn boeken heen. Ik hoop dat hij het redt tot donderdag. Verder gaan ze gewoon wat spelen thuis. Misschien dat mijn man ze nog een keer naar een museum neemt, maar met 3 kinderen ziet hij dat niet altijd zitten in zijn eentje. Watermuseum moet wel lukken denk ik.

Volgende week logeetje, nog een keer naar de film, verjaardag tante en dan zijn we wel aardig rond denk ik.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Met kerst naar familie geweest, we hebben het eea in huis opgeruimd en er moet nog wat geklust worden, we willen naar Ikea (en dan daar ook eten, wil de oudste graag), twee keer zwemmen (en de jongste nog twee keer zwemles), keertje naar de bioscoop, keertje naar een museum, keer afspreken met vrienden met kinderen, met oud en nieuw komen er vrienden, ze willen logeren bij opa en oma en de oudste wil nog afspreken met vriendinnen en weet ik het wat allemaal nog meer. Ik denk dat we niet genoeg hebben aan twee weken. :D

17. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Vandaag en morgen een lui dagje. Donderdag met de kinderen naar het spoorwegmuseum. Oud en nieuw weten we nog niet. En volgende week gaan mijn zoons een paar dagen logeren bij opa en oma. En ga ik iets doen met mijn dochter.

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje gaat vanmiddag met de buurmeisjes naar de bioscoop, naar Sing...volgende week gaan we in ieder geval naar het wintercircus Sijm en naar de T-rex in Town (naturalis) en we hebben nog drie verjaardagen deze vakantie, verder zien we wel wat we doen...een pyjamadag tussendoor is ook lekker :D

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zwemmen, ik ga nog dagje shoppen zonder kids, naar dierenpark Amersfoort, kids om de beurt nog dagje bij oma spelen, maar ook gewoon lekker hangen in pyjama.
    Ik hou van de kerstvakantie!

20. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij gaan volgende week zwemmen, dan gaan mijn ouders en neefje ook mee. Denk nog een ochtendje binnenspeeltuin, middagje lunchen, tuincentrum en verder zien we wel. Ben niet zo heel erg van het vooruit plannen.
    De oudste gaat morgen naar de t-rex in naturalis met mn ouders, met de jongste ga ik volgende week naar woezel en pip in het theater.

Deel Deze Pagina