ten einde raad, geen huis!!

Discussie in 'De lounge' gestart door nena88, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is jammer, niets mis met de Bijlmer. Woon als blanke, goed opgeleide vrouw al 8 jaar met veel plezier hier. Niets onveilig. Een woning krijg je hier ook niet zomaar meer, hoor.
    Hoewel voor rond de 700 euro woon je prima in heart and soul, maar waarschijnlijk met een inkomenseis. Wel primaverbinding met Zaandam, station is vlakbij.

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ja dat is dan de 2 kamer....maar hè komop, alles kan hoor zeg ik altijd maar
    Ik heb met 2 personen, 2 honden en een kat in een zeecontainer gewoond voor een jaar lang....
    Aanpassen is het magische woord in deze voor TS haar man

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja maar staat 450-690 euro van 2 tot 5 kamerwoning... dus wat zal een 3 kamerwoning kosten? 520? dan kan je zelfs nog huurtoeslag krijgen mocht je daar voor in aanmerking komen.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Jup.... Dat is het idd......

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

en per direct beschikbaar!

@ TS; wat wil je man dan? in een 5 sterren villa wonen en daar niks voor hoeven doen? wie dingen wil zal er voor moeten vechten/werken

dan maar na werktijd een krantenwijk of 's morgens voor zijn werk, en jij bij bijv de mcdonalds. voor een krantenwijk heeft hij geen NL nodig, en dat verdient best lekker zo middag in de nacht en kunnen jullie misschien wel daar blijven wonen, maar hij zal er WEL moeite voor moeten doen, het komt niet aanwaaien ;)

7. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker.....:)

8. SeaShell

heb even gekeken wat er te huur staat

Momenteel te huur:

Oostervenne 320
    1-kamerappartement met een oppervlakte van ca. 43 m2 gelegen op de 2e verdieping. De huurprijs is € 461,95+ € 40,07 servicekosten.

Oostervenne 388
    4-kamerappartement met een oppervlakte van ca. 76 m2 gelegen op de 7e verdieping. De huurprijs is € 639,13 + € 51,17 servicekosten.

Westervenne 212A
    1-kamerappartement met een oppervlakte van van ca. 43 m2 gelegen op de 2e verdieping. De huurprijs is € 461,95+ € 40,07servicekosten.

Westervenne 246
    4-kamerappartement met een oppervlakte van ca. 76 m2 gelegen op de 7e verdieping. De huurprijs is € 668,64 + 59,90 servicekosten.

Westervenne 311
    1-kamerappartement met een oppervlakte van ca. 43 m2 gelegen op de 1e verdieping. De huurprijs is 461,95 + 40,07 servicekosten.

Westervenne 329
    3-kamerappartement met een oppervlakte van ca. 60 m2 gelegen op de 2e verdieping. De huurprijs is 511,17 + 50,06 servicekosten.

Huurprijzen zijn onder voorbehoud.

Heeft u interesse in de woning, neem dan contact met ons op.

Om voor deze woning in aanmerking te komen, dient u aan een aantal voorwaarden te voldoen. De belangrijkste voorwaarden zijn:
    - U dient een bruto inkomen van minimaal 4,5 x de huurprijs per maand te verdienen. Vakantiegeld wordt hierbij meegerekend.
    - U dient een positieve uitslag uit het kredietonderzoek te hebben.

- De gemeente Purmerend moet een huisvestingsvergunning afgeven.
    Voordat wij een bezichtiging inplannen, beoordelen wij graag eerst of u aan de gestelde voorwaarden voldoet. Hiervoor ontvangen wij graag de volgende documenten:
    U werkt in loondienst
    - Kopie legitimatiebewijs
    - Inschrijving GBA/uittreksel bevolkingsregister
    - Werkgeversverklaring (origineel)
    - 3 meest recente loonstroken (origineel)
    - Verhuurdersverklaring of hypotheekverklaring (origineel)
    - minimaal 1 maand waarborgsom

weet niet of jullie schulden hebben?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    in die servicekosten zit volgens mij ook al verwarming... bij die flats betaal je amper nog aan de nuon... (wij betaalden geloof ik 40 euro per maand voor een 4 kamer appertement)

maar ts zou dus samen met haar man 2299 bruto per maand moeten verdienen... is 1450 euro en ts werkt ook... volgens mij moeten ze hier toch wel aan kunnen komen?

10. SeaShell

idd, maar vriend moet ook willen :D
    snap echt niet dat sommige mannen zo makkelijk denken
    ---

schat, we kunnen dit huis niet meer betalen, en moeten verhuizen
    - ochnee, nergens voor nodig, want ik wil wel luxe wonen in een 5 sterren huis
    maar we hebben echt geen geld schat
    - ach, anderen kunnen dat toch ook?
    - nee schat gaat echt niet, we komen niet meer rond en moeten iets anders zoeken voor ons gezin
    - ach, alles komt goed, je weet toch..
    nee het komt niet goed, we komen echt op straat te staan
    - je moet niet zo moeilijk denken schat, en daarbij wil ik echt niet in de bijlmer wonen. gewoon oogkleppen op en verder dromen :p

:( :(

dan ben je toch in alle staten.. ik zou hem met z'n blote reet terug naar argentinie sturen :p Nederland is geen lui lekkerland waarbij je je handen open kan houden en het in je schoot geworpen word..niks komt je gratis aangewaaid

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Misschien zeg ik iets raars maar je kunt in uiterste wanhoop ook nog anti-kraak gaan wonen!

Heeeeel erg veel succes!

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mag niet met een kind.

13. SeaShell

mag niet met een kind geloof ik

maar ik denk dat een woning vinden niet zo'n probleem is, maar de houding van de vriend van TS. TS maakt het volgens mij allemaal niet uit waar ze moet wonen en wil wel, maar vriend heeft noten op zn zang.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zoals hierboven gezegd... daar kom je in amsterdam ook niet tussen en dat mag niet met kinderen.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja daantje... ik denk dat ik dit nu zou aandragen... mocht hij het niet willen dat ging hij het zelf maar regelen... en zo niet dan is het dus adios amigo... zo simpel is het...

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Idd had dan toch echt voor mezelf en mn kindje gekozen dahaaggg

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hm ja maar zoals ik al zei hij ziet niet in hoe ernstig de situatie is. ik doe alle financien en heb daar een veel beter zicht op. en tja hij is heel layed back en wuift het weg en ziet voorbeelden om zich heen waar het wel kan. ik verdien 2000 bruto en man verdient de ene maand 700 netto of 900, hangt van de uren dus af die worden gegeven. maar een nul uren contrakt is veel al ongeldig als het gaat om het huren van een huis. en alleen mijn inkomen dat wel gerekend word is dus te laag.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nena je kan het toch altijd vragen? vaak nemen ze wel een gemiddelde mee hoor...

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    2000 + 8% vakantiegeld is 2160 euro... dan kom je dus 120 euro ongeveer tekort met alleen jouw salaris (krijg je geen 13e maand oid?). Ik denk echt wel dat er wel iets te regelen valt.

20. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is idd hoopgevend! krijgen we nog huur subs. ook! ja dan zijn we idd van alle problemen af en kunnen we zelfs nog leuke dingen doen (wat al heel lang niet meer kan)

ja idd ik denk dat purmerend gewoon het beste is.. ik hoop dat ik binnenkort op een rustig moment hier goed met hem over kan praten

Deel Deze Pagina