ten einde raad, geen huis!!

Discussie in 'De lounge' gestart door nena88, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar valt wel wat te regelen, alleen hier kiezen ze dan liever voor één van de andere 50 wachtenden met betere contrakten. zo werkt dat gewoon. en ik kan echt niet nog eens extra gaan werken. ja man lief wel - die veroert zich alleen niet

2. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar het is natuurlijk gewoon voordeliger om in purmerend voor 600 euro te wonen of zelfs minder en dan ook nog huursubsidie en een kleine scooter. klaar is kees. dan leven we ineens super ruim. ja misschien dat ik hem met deze dingen wel kan overtuigen.. maar er staat dus vet veel leeg in purmerend? weet iemand goede woonverenigingen? ik kan natuurlijk ook zelf googelen hoor :)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat een schandaal. Sorry dat ik het zeg
    Wel alle luxe willen maar zich niet verroeren en " komt wel goed" zeggen en zijn zwangere vriendin met alles opzadelen, lekkere man ;)

0 uur contract en maar max 20 uur per week werken? (omdat hij rond de 900 heeft?) en klagen dat hij niks wil opgeven en als het te moeilijk word naar Argentinië terug gaat?

Had hem naar een krantenwijk gesleurd..

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja.. ik denk dat het een cultuur verschil is. k weetnie. vind het ook schandalig hoor. maar ik kan het ook niet veranderen en ik hou wel van hem. ookal vind je dat misschien raar.

5. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    krantenwijk hahaha hij komt ze bet nog niet eens uit om 10 ssochtends. joh. ik weet het ook niet meer hoor. ik heb al een kind aan hem. dat is zeker

6. SeaShell

Jij houd van hem, maar houd hij ook genoeg van jou én je ongeboren kind? Zo ja, dan had hij zijn ego en extreme eisen wel aan de kant gegooid voor jullie welzijn, dus naar mijn mening zit er iets niet snor als je dat niet over hebt voor je vriendin en kind

7. SeaShell

Ik denk dat je jezelf echt moet afvragen of je met hem oud wil worden
    Nu heb je nog geen kinderen en irriteert zijn luie gedrag je al, bereid je maar vast voor als de kleine er is je je nog 100x meer aan hem irriteert als alleen jij er elke avond en weekend uit kunt voor de fles en hij in zijn bed ligt te ronken en zo meer..

Denk je echt dat hij verandert als de kleine er is? Het kan alleen maar erger worden denk ik

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Voor die woningen moet je bij Actys zijn

En cultuur???? Ik had hem een culturele trap onder z'n hol verkocht!
    TS laat je toch niet zo piepelen, hij brengt jou en je kindje in een bepaalde situatie waar je echt niet in wil zitten

9. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Is het voor hem geen optie om bv op Schiphol iets te zoeken? Vloeiend Engels en Spaans zal daar een dikke plus zijn en wellicht dat hij daar meer zekerheid kan krijgen in vorm van een contract.

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    is dat argenteins dan om niet voor 10 uur je bed uit te komen?
    mag ik vragen hoe oud hij is lijkt idd wel een kind.

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0

Nee kan niet, meneer wilt niet met ov. Pffff

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nou dan maar te voet en de wandelwagen mee, op schiphol zullen ze vast wel een goede kindercreche hebben. ;)

chauffeurs daar op schiphol die de catering bevoorrading doen verdienen daar echt zo slecht nog niet. als je de catering voor schiphol doet verdien je wel weer k*t.

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Serieus ? :(

Sorry hoor maar in deze situatie heb je weinig te willen ... Dan zal de nood niet zo hoog zijn denk ik...

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Dat schreef ze ergens, hij krijgt t spaans benauwd in t ov(leuk woord grapje haha) dus dat was ook geen optie...

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Gevonden!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Echt k zie het al helemaal voor me bij evt WW.

Ja maar mevrouw ik kan niet met het OV.

Uhh prima meneer dan ook geen geld..

TS geef die man van je een flinke trap onder z'n kont en laat hem eens zien hoe het er hier aan toe gaat! Maak hem wakker!!!!

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nou, lekker dan... :( Hoe gaat ie dat straks doen als de baby er is?

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dan heeft ze 2 baby`s ipv 1 :D

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja echt!! Trek hem ook gewoon een luier aan, hoeft ie er s'nachts ook niet uit.
    Ik ben zelf nou ook niet echt een fan van vroeg op staan, maar kom zeg, het gaat wel om je gezin! :$

Luiheid ten top.. Ik zou als ik ts was, een hartig woordje met hem gaan praten.

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou meiden allereerst mn complimenten hier voor het meedenken met ts!
    Er zijn al heel veel opties aangedragen waar ze vast wel wat aan heeft!
    Het probleem is dus echt ts haar man...

Meid nu trek je het nog allemaal,maar straks als de kleine er is en je zit ook nog met zo'n lamstraal in huis......
    Ben benieuwd of je dan nog zo gelukkig met hem bent.
    Een krantenwijk zou helemaal nog niet zo gek zijn!
    Heb het jaaaren gedaan en nu weer omdat we het financieel wat moeilijker hebben gekregen.Verdiend best lekker hoor.

Maar zoals ik lees denk ik dat meneer zich liever laat vertroetelen door zn vrouwtje die alles regelt!
    Meid laat niet over je heen lopen want dit is het begin van het einde!
    Eis gewoon dat ie meewerkt!
    Hoe dat moet jezelf maar bedenken,maar mijn man is ook zo iemand die in zak en as zat toen we heel wat financiele tegenvallers te verwerken hadden plus een kleine op komst.

Toe heb ik hem een mega trap onder zn hol gegeven en geeist dat ie voor zn gezin diende te zorgen omdat ie anders dat gezin echt wel kwijt zou raken.
    Probeer hem zn ogen te openen en zeg hem dat ie verantwoordelijk is voor het welzijn van zn gezin!

Deel Deze Pagina