Mijn man is zijn telefoon kwijt. Ik had hem in mijn tas. Maar kunnen hem nergens meer vindn. Hij had een abo van vodafone als we bellen krijgen we te horen probeert u het later nog eens. Mijn man zet hem ook wel eens op vliegmodus. Weet niet of dat nu ook zo was. Maar wie weet wanneer je probeert u het later nog eens te horen krijgt. En een mogelijkheid om via de provider alle fotos enz te laten wissen is zeker niet mogelijk? En vodafone is nu gesloten hoe kan ik ze bellen om de tel te blokkeren
Wat klote! Wat voor telefoon? Ik heb een iPhone en ik kan met mijn iMac foto's op afstand wissen met een speciale app
Misschien heb je hier iets aan? Hoe meld ik diefstal aan mijn Vodafone Garant toestelverzekering? Meld het zo snel mogelijk als je telefoon gestolen is: Laat binnen 24 uur je telefoonnummer blokkeren. Bel hiervoor vanaf een vaste lijn naarhet nummer 06 54 50 01 00 en kies voor de optie 'Blokkeren' (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar). Doe ook binnen 24 uur aangifte bij de politie. Zonder aangifte kunnen we je claim niet in behandeling nemen. Meld tenslotte je schadeclaim bij administratiekantoor Marsh via (010) 406 01 00. Houd voor je melding het proces-verbaalnummer bij de hand.
Wat moet ik doen als mijn toestel gestolen/zoek is? Als je je toestel of simkaart kwijt bent, log dan meteen in bij My Vodafone en blokkeer je abonnement bij Toestel en instellingen - Instellingen. Heb je een Prepaid-aansluiting? Bel dan naar onzeKlantenservice of ga naar een Vodafone Winkel bij jou in de buurt. Na blokkade van je simkaart kan niemand meer op jouw kosten bellen. Doe ook binnen 24 uur aangifte bij de politie.
Vind ook dit Laat binnen 24 uur je telefoonnummer blokkeren. Bel hiervoor vanaf een vaste lijn naar het nummer 06 54 50 01 00 en kies voor de optie 'Blokkeren' (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar). Wel met een vaste lijn bellen ipv mobiele telefoon, anders doet ie het niet
Was een samsung galaxy s ik ben verzekerd voor het toestel daar gaat het niet zozeer om. Alleen al die fotos videos van batuhan en ons. Echt alles stond er op. En de pc was laatst nog geformateerd dus echt alles is nu weg. En wil ook niet dat mensen ineens lopen met fotos van ons en dat ze ineens ergens op internet verschijnen.
Dankje wel daantje heb hem laten blokkeren. Weet iemand of het mogelijk is om het toestel te traceren? Via de politie of dergelijke?
Je moet wel binnen 24 uur aangifte doen anders keert de verzekering niks uit, je kan gewoon online aangifte doen Heb je de telefoon wel geblokkeerd? Anders krijg je dadelijk een mega telefoon rekening binnen. En heb je het nr al gebeld en staat de telefoon aan of uit? Ligt hij echt nergens in huis?
Heb je al in je auto gekeken of hij niet misschien uit je tas is gevallen ergens onder de stoel ofzo?
Lees nu je andere post pas Traceren kan, mits je bijv een app op je pc en telefoon geinstalleerd hebt Ik heb een app op mn iPhone en pc dat mijn iPhone kan traceren en op afstand kan blokkeren en wissen Verder kan alleen de politie dit doen, maar ik denk dat ze dit niet doen, alleen bij zaken zoals ontvoering, maar ze gaan dat niet puur en alleen voor een gestolen telefoon doen en ben bang dat je hem nooit meer terugziet
inderdaad goed onder de autostoelen kijken...daar heb ik de mijne al een paar keer gevonden. Verder zijn alle tips al gegeven, succes
Oh wat erg. Ik heb geen idee wat je moet doen, maar ligt hij niet in de wasmand? onder het bed? Hoop dat je hem terug vind.
Nee ik heb 2 keer in de auto gekeken. En mijn man ook 2x We zaten in de auto toen gaf mijn man zijn telefoon aan mij zodat ik hem in mijn tas kon doen. We gingen voor Batuhan even naar de kermis. Ik heb hem toen naast mijn telefoon in zo een appart binnenvakje gedaan in mijn tas. Ik heb bij de kermis 1x geld uit mijn tas gepakt. Daarna zijn we weer richting huis gegaan. Hebben de auto geparkeerd en zijn lopend naar de snackbar hier geweest om een flesje AA te halen. Dus heb 2x geld uit mijn tas gepakt maar in die tussentijd niet opgelet of de telefoon er nog in zat. Echt zo ontzettend balen heb de politie gebeld er is een melding van gemaakt. Tel laten blokkeren. Zo even digitaal aangifte doen. De telefoon was bij bellcompany aangeschaft en had toen meteen een verzekering laten afsluiten. We zullen toch wel een nieuwe krijgen? Daantje hoe heet die app? Dan zet ik die ook meteen op mijn iPhone.
Bij veel verzekeringen krijg je helaas niet altijd vergoed voor diefstal ook al doe je aangifte. Ligt echt aan de voorwaarden van je verzekering App heet " find my iPhone" Of " zoek mijn iPhone" Dat moet je dan ook op je pc installeren, anders kan je hem niet op afstand blokkeren Hoop toch stiekem dat je hem nog vind
Weet iemand toevallig of het imei nummer op de doos van de samsung galaxy s staat? Ik moet die ook bij de aangifte vermelden maar kan hem niet vinden
Normaal moet dat idd op de doos staan Ook ooit op de aankoopbon en 100% zeker op het verzekeringsbewijs
ja lastig is het diefstal? geen gemeentewebsite waar je een oproep kunt doen? tas 5x over de kop gehad? bellen of weer terug gaan naar de kermis patatzaak? waarom wel een telefoon stelen en de beurs niet?
Zit er toevallig geen gaatje in de voering van je tas? Zo ben ik nl ook een hoop dingen 'kwijtgeraakt'.