Maxi Cosi verkleiner...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mik2sept, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    wanneer hebben jullie deze eruit gehaald?

    Ik heb het idee dat hij er nu al uit groeit, maar vind het zo snel, het kan zijn dat het klopt maar ik heb geen idee wanneer het ongeveer moet.

    Sven is nu ongeveer 56 cm en 4700 gram
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij Joris is hij er met 2,5 maand ook uitgegaan! Zijn hoofdje stak toen boven de verkleiner uit en zijn schoudertjes leunde op de versteviging voor het hoofdje, dus tja toen was hij er uitgegroeid!
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmmzz... ik zit precies zo! Wij hebben de verkleiner er nog wel inzitten, maar het kan echt nog maar nét!
    We hebben hem er al eens uitgehaald, maar toen leek de maxi-cosi weer zo groot :(
     
  4. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk past er gelukkig nog wel in. Ze is nu 56,5 cm en ongeveer 5 kilo. Ik bekijk gewoon per keer hoe ze erin ligt en als het echt te krap wordt haal ik m eruit. Gewoon op je gevoel afgaan.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  5. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    ja ik heb hem eruit gehaald... vond dat de bandjes niet meer zo makkelijk over zijn schouders gingen door de verkleiner omdat die ager zat...
    ik ga nog wel ff puzzelen met de bandjes en de verkleiner, alhoewel hij nu ook wel goed zit... denk ik...
    bedankt voor jullie antwoorden en ben blij dat ik niet de enige ben die erover tobt ;)
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Met 11 weken,hij deed steeds z'n hoofd naar voren.
     
  7. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    met 2 maanden
     
  8. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben hem er nog in zitten :oops: Thyron is nu 7700 gram en 63 cm.
     
  9. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Bij Rick heeft hij van het begin af aan op de "bovenste gordelstand" gezeten, als de gordeltjes op hun laagst zaten, paste Rick er niet tussen! Ik heb de verkleiner weggelaten, toen zijn nekje stabieler werd (maar toen was het winter en zat de voetenzak er dus ook nog in).
     
  10. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Toen ze niet meer er in wilde zitten met die steun er in. Ze zat zo opgevouwen en spuugde steeds. Volgens mij met een maand of 3,5 - 4.
     
  11. Firella

    Firella Actief lid

    14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Ik heb de verkleiner er nog wel inzitten, maar het het schuimrubberen "ding" wat onderin zit, eruit gehaald. Nu heeft Esmee meer ruimte, maar haar hoofdje kan nu nog leunen tegen de verkleiner.
    Dit stond trouwens ook in het oekje van de maxi-cosi.

    Groetjes Firella
     
  12. Niet meer actief

    Toevallig heb ik die van Kim er gister uitgehaald.
    Ze is 62 cm en weegt nu 6 kilo.

    Maar ik ben nog niet met dr weggeweest, dus ik weet nog niet of ik hem er weer in doe.
    (maar hij zat wel erg krap hoor)
     
  13. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik heb de verkleiner er wel nog steeds in zitten. Ondanks dat hij een sterk nekje heeft, vind ik het wel prettig dat die verkleiner er nog in zit. Hij slaapt toch wel redelijk vaak in de auto en als je dan een bocht omgaat kan het hoofdje nog steeds geen kant op.
    Wel wil ik zeer binnenkort die zwarte billenverhoger ( ;) ) eruit halen om weer even meer ruimte te creeeren.
     
  14. Mey

    Mey Actief lid

    9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Ik heb het ding eruit gehaald toen Aerin er met zijn hoofdje strak onder begon te zitten. We hebben toen van het bovenste gedeelte van de voetenzak, met klitteband, een punt "mutsje" gemaakt. Zo zat hij toch nog een beetje geborgen in zo'n groot ding. De meeste voetenzakken hebben standaard klitteband bovenaan.
     
  15. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    een tip van mijn VK, je kunt een handdoek oprollen en als steun voor het hoofdje gebruiken alks je kindje te lang is voor de verkleiner.
     

Deel Deze Pagina