Ten einde raad.. iemand tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gabija, 12 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Hi,

    Ik lees altijd mee, maar voor het eerst dat ik een berichtje post.
    Ik heb al een zoon en 6 jaar geleden een miskraam gekregen na een jaar niet ongesteld zijn geweest... kreeg ik de diagnose PCOS. Nooit een probleem gevonden buiten het feit dat ik last van acne kreeg en aankwam (ben vol maar geen overgewicht) Maar nu ik een kind wil, is dit echt me ergste nachtmerrie. Ik ben sinds 2 maanden geleden met teunisbloem en monnikspeper begonnen en hierna eindelijk mijn eisprong kunnen vinden doormiddel van ovulatie testen maar desondanks raak ik gewoon niet zwanger....

    Ik ben nu echt ten einde raad....

    *zucht*
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Weet je toevallig ook op welke cyclusdag je je eisprong hebt gevonden? En heb je lange cyclussen gehad??
    Hier ook pcos, maar ik wil je even geruststellen; het kan even duren voordat je een duidelijk beeld hebt van je cyclus, maar met pcos mag je ook naar de gyn om clomid te proberen, hierdoor heb je een betere eisprong. Het kan zijn dat jouw eitjes te lang erover doen om te springen, daardoor gaat de kwaliteit van de eicel hard achteruit. Je zou even kunnen overleggen of clomid iets voor je is, ik ben 7jr geleden ook zwanger geraakt met clomid en ben nu weer in de tweede ronde voor 2e kindje.
    Het gaat heus goedkomen! Knuffel
     
    Fleur84 vindt dit leuk.
  3. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Erg bedankt voor je reactie, doet me erg goed
    Ben er namelijk erg verdrietig van.

    Ik heb een onregelmatige cyclus maar na het starten met teunisbloem en monnikspeper had ik een positieve ovulatie test op dag 14.
    Van mijn eerste was ik ongepland spontaan zwanger en van de 2e (miskraam) na 1x seks en een morning after pil toch zwanger geworden... Ik ben lang bij gynaecoloog onder behandeling geweest ivm cystes (pijn) en uitstrijkjes en ook tijdens mijn zwangerschappen maar ik wil het graag zonder clomid proberen te doen ... maar als het nog niet binnen een half jaar lukt. Ga ik het toch proberen...
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat fijn dat je je eisprong al op dag 14 hebt gevonden met teunisbloem en monnikspeper! Dit is heel erg netjes! Ik hoop voor je dat het zo regelmatig blijft hierdoor en dat je dan snel een positieve test in handen hebt :)
    Idd, je kan eerst kijken of het zo lukt, daarna kan je altijd nog terug naar de gyn voor hormonen.
    Heel veel succes meid
     
  5. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Je bent dus nu 2 maanden aan het proberen en het is niet gelukt. En nu ben je ten einde raad?
     
  6. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Na 2 maanden zou wel heel erg snel zijn... en dus niet logische... ik ben sinds 2 maanden bezig met teunisbloem en monnikspeper. Wat ik er ook heeeel duidelijk in heb geschreven...

    Ik ben bijna anderhalf jaar bezig ;) maar gister eindelijk een positieve test... Terwijl ik dacht dat ik weer last had van een cyste
     
    MamaZijnIsDeBom, all4love en LilyB vinden dit leuk.
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh wow wat goed!!! Gefeliciteerd!!
     
    Gabija vindt dit leuk.
  8. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Dankje wel, ik had al een afspraak gemaakt voor een nieuw kuurtje omdat ik dacht weer een cyste te hebben... Vanwege de buikpijn (maakt me trouwens wel onzeker)
     
  9. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Foto... Yeaaahhh
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Louise11110, LilyB, all4love en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dit is toch een Predictor?
     
  11. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Dan is het toch allemaal goed gekomen. Gefeliciteerd!
     
    Gabija vindt dit leuk.
  12. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Ja en die van me pf is van sensitest
     
  13. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Inderdaad, ben nu echt een voorstander van teunisbloem en monnikspeper..!! Haha
     
    Sara190 en Frullie vinden dit leuk.
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Mooie test gefeliciteerd!
     
    Gabija vindt dit leuk.
  15. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Ik heb daar wel vaker van gehoord, waar haal je dat? Zijn dat pillen? En neem je dat elke ochtend ofzo? Na mijn miskraam vorige maand is cyclus compleet in de war)
     
  16. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    Gabija vindt dit leuk.
  17. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Ik heb teunisbloem via internet besteld en monnikspeper bij de tuinen. Teunisbloem kan volgens mij ook bij de kruidvat
     
    Frullie vindt dit leuk.
  18. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Dankjewel...!
     
  19. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ohhh gefeliciteerd!!! Wat een mooi verhaal.
     
    Gabija vindt dit leuk.
  20. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18

    Ja inderdaad! Dankjewel :)
     

Deel Deze Pagina