Mijn dochter is nu 5 maanden en vraag mij af of haar schema nog helemaal klopt. Ze krijgt alleen flesvoeding nu, en ze krijgt 5 flessen per dag van 180/6 met jbpm. Ze drinkt niet alles op, sommige flessen gaan leeg maar meestal blijft er wel wat over en ze krijgt soms een beetje water tussendoor maar niet veel. Alleen geef ik haar de laatste fles nog steeds om 23:00, klopt dit nog wel? Moet haar altijd wakker maken voor die fles trouwens en ze slaapt de nachten al door sinds ze 3 weken was. Als ik google kom ik er op uit dat de laatste fles nu eigenlijk veel vroeger is normaal gesproken?
Wij hebben haar nooit wakker gemaakt. wat gebeurd er als je de fles van 2300 niet geeft? bij ons is de laatste fles tussen 18.30 en 20.00 (ligt er een beetje aan, we voeden op verzoek) en dan gaat ze dus tussen 20.00 en 21.00 de nacht in. meestal slaapt ze dan tot minstens 07.00.
Denk dat ze dan gewoon door slaapt. En dat ik misschien wat minder moe ben overdag Maar als om 23:00 nog nodig is dan krijgt ze gewoon dan nog de fles, dat maakt mij dan niks uit maar als lees en hoor overal dat dat wel heel laat is nog op haar leeftijd. Misschien eens proberen of ze rond 20:30/21:00 de laatste fles wilt? Rond die tijd wilt ze meestal naar bed. Tegenwoordig doe ik ook meer voeden op verzoek maar ze meld zich vooral op vaste tijden, of het scheelt een half uurtje of als ze bijna niks gedronken had dan tussendoor. En als ze dan honger heeft dan krijgt ze gewoon de fles dus dat is denk ik gewoon voeden op verzoek, alleen die van 23:00 dus niet en ze krijgt 2 keer per dag Nexium en die geef ik voor de voeding en de 2de geef ik niet later dan 19:00. Maar meestal wilt ze al om 18:00 die fles dus dat scheelt. Ze heeft trouwens wel slokdarm/maag problemen, ernstige reflux, daardoor had ze ook een beginnende slokdarmontsteking al met een paar weken oud. Dus ook wel beetje eng vind ik om zo lang tussen de voedingen te houden. Vandaar ook dat ik haar nog steeds wakker maak.
Hier krijgt hij hem meestal rond 20.00 / 21.00 u. Hij heeft een beetje een rommel schema, maar we komen hier meestal wel op uit. Hij word tussen 4.30 en 7.30 weer wakker.
Overlegd met het cb en nu 4 flessen proberen maar dan moet ze ze wel leeg drinken En die van 23:00 naar 22:00 als het lukt dus vandaag proberen maar lukt wel denk ik. Gisteren om 23:00 de fles leeg, vanmorgen om 08:00 heeft ze toch maar 110 ml gedronken, en is vaak zo, ze is echt een flinkerd (met bijna 5 maanden was ze 64 cm en 7230 gram) maar door haar eetlust komt het niet. En dan tussendoor proberen of ze wat water lust, dat lust ze gelukkig wel. En eerdaags toch aan de groentehapjes.