Hoi meiden, Ik weet het niet meer hoor, kyano slaapt zo ontzettend slecht en weet echt niet meer hoe en wat ik moet doen.. Ik heb de laatste tijd alles geprobeerd. Dis is zijn schema nu: 20.00 - Naar bed 23.00 - Wakker 24.00 - Wakker 02.00 - Wakker 04.00 - Wakker 06.00 - Klaar wakker en wilt dan niet meer slapen ... Een aantal weken geleden sliep hij gewoon van 20.00 tot 08.00 maar sinds hij een griepje heeft gehad heeft hij bovenstaand schema Ik heb echt al van alles geprobeerd om hem weer terug in zijn oude schema terug te krijgen maar helaas .. Ik heb het volgende al geprobeerd: Later naar bed ( geen optie want hij dommelt al om 20.00 in slaap ) Voor het slapen in bad ipv in de ochtend ( werkt ook niet want hij word hierdoor alleen maar wakkerder ) Laten huilen ( na een uur huilen vond ik het wel lang genoeg ) Overdags minder laten slapen Paar nachten naast zijn bed slapen .. Geen glas melk voor het slapen.. En ga zo maar door .. Ik heb voor me gevoel echt al van alles geprobeerd.. Heeft er iemand tips ? En ben ik nou de enige met dit probleem ? Zo voel ik me namelijk wel
ons zoontje heeft het ook een week of 3 achter elkaar gehad dat hij steeds wakker werd en ook om 6uur smorgens al ipv half9. hij sliep al in een gewoon bed dus kon hij eruit nu hebben we hem weer in het ledikant gedaan e slaapt hij weer gewoon omdat hij er dus niet uit kan en weer verder gaat slapen. ligt volgens mij aan del eeftijd
Idd in een ledikantje en misschien voor een tijdje een fles warme melk om 23 / 24u geven? Vlgs mij gaat t er voorla om hem weer even in dat ritme te krijgen; ms helpt dat
Eerder naaar bed? Merel gaat om 18.30 naar bed en slaapt dan tot 8.00 á 8.30. Ze krijgt nog een pap fles voor het slapen gaan. Als we haar later naar bed brengen dan krijgen we hetzelfde als jij nu hebt. Is Kyano niet té moe om 20.00?
Hij heeft nog geen normaal bedje maar nog steeds een ledikant, zou dat misschien het probleem zijn, misschien is hij wel gewoon toe aan een normaal bed.. Hoe oud was jullie kindje toen hij in een nromaal bedje ging ? @ MissyZuilen: Geen flauw idee, hij word 31 maart 2 geen idee of ze dan een sprongetje hebben...
Moe ? Geloof me die is om 18.30 echt nog niet moe, hij heeft de hele dag energie voor 10, ik krijg hem om die tijd echt niet in zijn bed.. en we eten ook pas rond zes uur dus dan zijn we meestal pas om half 7 klaar .. Ben bang dat hij de energie over neemt van mijn zusje, mijn zusje is precies het zelfde als hij en die is al 20 .. Als zij een uurtje of 3 heeft geslapen dan kan ze er bij wijze van spreken weer 10 uur tegen aan ik daarintegen dus echt niet ...
Hoeveel weken is je zoontje? (Sorry ben geen rekenwonder hihi.. Als hij bijna 2 word dan iets van euhmm.. 100 weken ofzo?)
Dat is wel heftig, want van steeds die kleine stukjes slapen ga jij ook wel snel door je energievoorraad heen. Als hij 's nachts wakker wordt, wat wil hij dan? Uit bed? Of is een aai over zijn bol en een slokje water voldoende? Voor wat betreft het vroege wakker worden: als mijn oudste zoon -die is een halfjaartje ouder dan de jouwe- heel vroeg wakker wordt (wat gelukkig weinig voorkomt - afkloppen), geef ik hem gewoon een zacht speeltje of prentenboekje in bed en een klein lampje aan. Meestal hoor ik hem dan een kwartiertje babbelen en daarna valt hij vaak vanzelf nog wel een uurtje in slaap. Misschien heb je er wat aan. Succes in ieder geval!
@MissyZuilen: ik ben ook geen reken wonder hoor .. maar hij is idd ongeveer 100 weken @ Lia, nee hij wilt geen eten of drinken meestal als ik de kamer in loop gaat hij gelijk al liggen en wilt dan een aai over de bol en dan na 5 min slaapt hij weer.. Het vergt idd veel energie van mij, ben echt kapot, en nu heb ik momenteel geen baan maar als ik die straks wel krijg dan ben ik kapot ..