zilvernitraat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik moet maandag voor het eerst met me kleine nara het buro. waarschijnlijk gaan ze haar naveltje aanstippen met zilvernitraat omdat er nog zon klein rood bolletje in dr naveltje zit wat dus weg moet. wie zijn kindje heeft dit ook gehad? doet het pijn voor de kleine :( moet ik er na nog iets doen? werkt het altijd.

dank je wel liefs henkie

2. henkie24

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het niet pijnlijk. Die huid is vrij ongevoelig. Kijk maar bij jezelf...
    Wij kwamen hier op een zomer op het strand achter toen we in een klierige bui kiezelsteentjes in elkaars navel aan het gooien waren ;) . Dat voel je dus niet... Volgens mij is dat bij je kleintje ook al echt gevoelloos, alleen moet het nog loslaten.
    Zolang ze maar niet de huid er net naast raken, maar ik ga er vanuit dat ze het goed genoeg kunnen.

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nee daar voelen ze niets van! Ons zoontje had dat ook, het was een soort wildgroei in het naveltje zeg maar en toen hebben ze dat ook aangestipt. Na een paar dagen was het weg. Hij heeft er niets van gemerkt!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft het gehad, haar navelstompje viel er na ruim een week eindelijk vanaf en toen zat er nog een klein nattig stompje. Dat is toen vanaf dat ze 10 dagen was een paar keer aangestipt met zilvernitraat, om de paar dagen, in totaal zo'n 4 a 5 keer en toen was het stompje weg. Het doet absoluut geen pijn, wel wordt de huid eraomheen wat donker, dat kan geen kwaad (daar maakte ik me meteen druk om, ze was ook nog maar 10 dagen...). Daarna moet je het wel schoonhouden, want er komt wat weefsel los. Wij deden dat geloof ik met alcohol, maar dat weet ik niet zeker meer, zou je even moeten vragen.

6. henkie24

brrrr ok bedankt. blij dat ze er in ieder geval niks van gaat voelen. maar IK ben als de dood voor navels. vind dat zulke enge dingen. als mijn kleintje huilt bv nu dan beweegt die navel ook mee. brrr vind dat zon naar gezicht. ja je kunt maar ergens bang van zijn he? hahahaha :rolleyes:

7. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    haha dat is idd een naar gezicht!
    lana heeft dit ook gehad iedere keer als ze moest lachen of spartelde dan ging dan kwam dat stukje wild vlees uit het naveltje! bleh! haha.

ze is in totaal 3 keer aangestipt. voelen ze niets van volgens mij vond ze het zelfs een beetje kriebelen . :) de huid word idd donkerder en ze mogen die dag niet in bad.
    je moet het idd proberen schoon te houden met alcohol maar je mag het er niet af poetsen ofzo gewoon een beetje deppen :).

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Mijn dochter heeft het ook gehad. Ze hebben het maar één keer aan hoeven stippen en toen is het gelijk genezen. Ze heeft er echt niks van gevoeld. Komt helemaal goed!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn dochter heeft het ook gehad, doet geen zeer, lijkt een beetje raar idd, maar doet geen zeer hoor

10. kili

kili Niet meer actief

Hoi,

Mijn zoontje heeft dit ook gehad.
    Pijn deed het zeker niet.

Ik werd alleen gewaarschuwd dat het zilvernitraat wel kan afgeven ! Pas dus op met kleertjes ed.

( Gaf ook wat af, sommige rompers zaten wat zwarte vlekjes in, kreeg ik zeer moeilijk eruit met wassen ! )

11. henkie24

hoi! bedankt! had idd al vaker gehoord dat ik uit moest kijken met de kleertjes :)

Deel Deze Pagina