Hoi Ik heb al twee weken dat ik de klok elk uur zie worden. Ik kan niet slapen. Maar ben ook niet moe als ik wakker ben. Als ik de uren optel wat ik in de nacht slaap kom ik uit op 5 uur terwijl ik normaal gesproken wel 8 a 10 uur slaap. Nu zal je vast denken oo maar je hebt wel energie. Ja dat klopt maar ik vind het zo ongezellig in het donker wakker te liggen of maar weer me bed uit te gaan tewijl me man daar nog lekker ligt. Ik slaap soms ook niet van de pijn in me heup. Een kussen werkt niet alleen maar keren en keren (lijk wel een hamburger ) Ach die pijn accepteer ik maar ik snap niet dat ik nu al niet moe ben na een brak nacht. Zou ik iets mogen gebruiken om die moeheid weer op te wekken? Ik zou best wel weer eens normaal moe willen zijn. Gewoon slaap moe. Ik heb gisteren bv gezwommen maar het zoezelige had ik dus niet. Glaasje melk voor het slapen gaan werkt niet want ik heb koemelk allergie. Ik las hier dat sommige meiden dormiplant of valdispert slikken op natuurlijke basis? Hoe staan jullie daar tegenover? T lijkt wel alsof me hersenen het stofje moeheid niet produceren. Ik vind het maar vaag. Alvast weer heel erg bedankt voor het antwoord.
Hoihoi, Weet je dat dit heel normaal is! Je word moeder en daarom maak je een stofje aan waardoor je heel licht slaapt. Het is een soort van voorbereiding op de nachten die komen gaan. Ik ken de middeltjes die je beschrijft niet, lees altijd eerst goed de bijsluiter en over leg dan even met je eigen verloskundige! De pijn van je heupen komt doordat het kraakbeen weker is geworden en daardoor meer bewegen kan als je dan op je zij ligt kan dit onprettig aanvoelen en draai je veel wat ook steeds lastiger word door de buik. Imke