blijven of niet??

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by mannie91, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mannie91

mannie91 Nieuw lid

Jul 19, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ben niet de enige die geen rozengeur en maneschijn zwangerschap heeft. hopelijk geven jullie je mening want weet het zelf even niet meer .

Dit is de situatie: ben nu 6 maanden zwanger , werk momenteel nog gewoon 30 uur p/w doe het huishouden, boodschappen, koken.

Nu is het zomervakantie en zijn de kinderen vrij en heeft hij belooft aan zijn neefje van 6 daar hij mag komen logeren. Het is een best jongetje en moet je dan o continu in de gaten houden. Dus had de en afspraak met me vriend gemaakt dat zn neefje in het weekend zou komen logeren. Nou smste hij me vandaag toen ik op werk was dat zn neefje e was, dat ik daar maar mee moet dealen werd het te druk moest ik maar weg gaan . het is niet alleen deze keer ,altijd gaat het zo en volgens hem kan ik niet moe zijn . Nu heeft hij dus de afgelopen 7 uur mij lopen negeren en weet niet wat ik er mee .moet. Wat vinden jullie?

2. samsal

samsal Lid

Jan 9, 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat jij dit pikt zeg! Ik zou zeggen jouw neefje, pas maar op, kook maar voor hem enz. Hij heeft lef!

3. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    Ga met mijn voorganger mee!! hij wil dat zijn neefje komt, Prima! mag hij ook de verantwoording dragen..

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Beetje jammer dat hij zo tegen je doet (zacht uitgedrukt)
    Het zou bij mij feest in de keet zijn.

Ik zou je man/vriend uitleggen waarom je het niet ziet zitten (gewoon om dit als volwassenen op te lossen en de eer aan jezelf te houden), en als hij dat nog niets van je aantrekt zou ik hetzelfde doen als mijn voorgangster. Dan zoekt hij het zelf maar uit.

Sorry, maar wat een lambal...

Sterkte ermee!

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik had ook totaal uit mijn slof geschoten denk ik. Wat denkt hij wel niet.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Sorry hoor maar laat jij je zo op je kop zitten door je vent? Zou die van mij niet moeten proberen. wat denkt hij wel niet?! Kom op en trek je scheur open!

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    Als je een adresje hebt waar je naartoe zou kunnen gaan dan zou ik zeker weggaan en daar ook blijven logeren.
    Laat hem het lekker uitzoeken, de grote egoist!
    Zou denk ik geen ruzie gaan maken waar het neefje bij is maar het hem heel goed en duidelijk vertellen als je alleen met hem bent.
    Als je dit nu over je kant laat gaan dan wordt het straks echt feest als je kindje er is.

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik sluit me helemaal bij voorgaande dames aan, wat een egoist!!

9. Naomietje87

Jul 30, 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarschijnlijk denkt hij dat je toch wel blijft en het pikt en juist daarom zou ik lekker ergens naar toe gaan om daar even te gaan logeren om te laten zien dat hij dit niet nog een keer kan maken.

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Wat egoistisch van hem. Ik zou als ik jou was ook maar lekker uit logeren gaan;)

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grenzen stellen meid! Je bent nu volwassen en moeder, dus niet meer over je heen laten lopen door die man.

12. Cloe25

Cloe25 Lid

Jan 29, 2012
    89
    1
    0
    Meid, je moet je waarden en rechten als persoon echt door niemand laten afnemen! Je bent ook nog eens 6 maanden zwanger, notabene van hem!

Ik zou zeggen wijs hem erop, stel hem een keus en kies anders voor jezelf en je wondertje, hoe lastig dit soms ook is!

Ik heb het gevoel dat als je dit accepteerd je altijd met deze minachtig zult blijven leven!

Heel veel sterkte meid!

13. Moekje

Moekje Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Lieve schat,

Word alsjeblieft niet zoals mijn schoonmoeder! Laat niet over je heen lopen en stel je grenzen.
    Als je niet op je strepen gaat staan gaat het van kwaad tot erger en dan ga je voor hem leven en niet voor jezelf!
    Je hoort elkaars leven aan te vullen en jij hoeft hem niet te dienen!
    Samenleven is rekening houden met elkaar en zeker met je zwangere vrouw.
    als je niet uitkijkt vult hij straks jou hele leven in.

Sterkte en succes, ik zou in ieder geval voor vannacht even een logeer adresje regelen.
    En als hij dan kwaad word leg je hem gewoon heel rustig uit dat jij hebt aangegeven dat je graag in het weekend wilt dat zijn neefje komt en dat hij daar geen gehoord aan wil geven. Hij stelt jou voor de keuze en jij hebt jou keuze gemaakt. Moet hij niet kwaad worden als dat toevallig niet de keuze is die hij voor ogen had.
    Zijn neefje heeft er ook niets aan als jullie zwijgend of kwaad tegenover elkaar zitten toch?

Heel veel succes!!

Liefs,

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik had dit echt niet gepikt! En was het toch feest geweest!
    Niet tegenover Neefje maar ik was inderdaad wel weggegaan, wat denk hij eigenlijk wel niet?! Je woont SAMEN dus dit soort dingen gaan in mijn ogen in overleg!
    En je mag niet moe zijn.....meid laat je niet gek maken ik vind dit zeer onacceptabel gedrag van je vriend en dan druk ik me netjes uit!

Share This Page