Hoi allemaal, Moet het even kwijt hier. Ik begin even bij 2 maanden geleden. 2 maanden geleden ben ik in de 1e week van mijn pilstrip 1 pil vergeten. (1e keer sinds ik de pil slik) Wel seks gehad, maar (als het goed is gegaan) elke x voor het zingen de kerk uit voor de zekerheid! Ik kreeg echter al een week voor mijn stopweek last van wat bloedverlies. Toen ik mijn echte stopweek had, barstte de echte menstruatie los. Daarna gewoon weer met een nieuwe pilstrip begonnen. Maar al de hele maand héél misselijk (elke ochtend sowieso, ook paar x staan kokhalzen boven de wc enz, maar ook wel eens verder op de dag) en extreem moe, maar daar heb ik altijd wel last van in de wintermaanden. Maar op 1 of andere manier had ik het idee dat ik zwanger was, ik voelde me anders. Toen ik deze maand niet op zaterdag/zondag ongesteld werd in mijn stopweek, wist ik het eigenlijk zeker! Wilde maandagochtend een testje doen, stiekem verheugde ik me toch weer op een zwangerschap! Maar toen zag ik dat ik ongesteld was geworden. En dat voelde ik zondag eigenlijk al, want ik had de hele dag heel erg kramp, veel erger dan normaal. Ik heb me van de week zelfs ziek moeten melden op m'n werk, omdat ik zó erg hoofdpijn en kramp had. (had zelfs naar m'n man ge-appt dat het wel weeen leken, zo erg!) En nu had ik vanmorgen opeens samen met allemaal bloedstolsels ook een soort (vrucht?)zakje er tussen zitten. Het was helderrood maar een soort doorzichtig, leeg zakje, zou dat kunnen? Ik had meteen zoiets van: dit was het dan.... kwam gelijk een hele stroom bloed ook! Wat denken jullie? Zou dit een miskraam geweest kunnen zijn? Ik ben er zelf best ontdaan van, want ook al zat het nog niet in de planning zeg maar, het had ons 3e kindje geworden en o zó welkom geweest, ook nu al! En is het slim om hier nog even de dokter over te bellen of...? Ik weet niet hoe het in z'n werk gaat allemaal na een evt. miskraam? Ik hoor het graag!!
Het zou kunnen meid. Heb je het weefsel bewaard? Anders zou je even naar een arts ofzo kunnen. Je kunt nog een zwangerschapstest doen. Die zou nog positief moeten zijn nu. Sterkte!
Misschien een vies verhaal, maar het 'ballonnetje' viel in m'n maandverband toen ik naar de wc ging, en dat heb ik toen in de prullenbak v/d wc gegooid. Ik vond het zo'n vies gezicht...Dus als ik wil kan ik het nog wel opzoeken Achteraf heb ik wel spijt dat ik het er niet uitgevist heb en bewaard heb namelijk... Oké, dan probeer ik morgen wel een testje te doen. Misschien ook een rare vraag: maar geeft het niet als er door urine sporen van bloed zitten? Kun je dan wel betrouwbaar testen? Bedankt voor je antwoord hoor!!
Geen idee maar lijkt me niet uitmaken. Ik heb gister een miskraam gehad (was 12 weken zwanger maar hartje is tussen week 8 en 9 gestopt). Ik verloor ook echt een ballon (een groot vlies, 7-8 com groot). Evt een foto maken en hier plaatsen mocht je dat willen?
Oh, echt joh! Wat erg!! 12 weken lijkt me heel heftig...dan was je al zo aan het idee gewend en blij natuurlijk! En waarschijnlijk al verteld enz. Sterkte joh!! Hoe voel jij je, naast verdrietig natuurlijk? Ook zulke (na)krampen en hoofdpijn? Ja, als je dat zou willen doen? Graag! Bij mij was het ballonnetje denk ik ongeveer 2 a 4 cm? Zou dat kunnen?? Alvast bedankt hoor en sterkte joh!!
Ik nodig je even uit om vrienden te worden. Als je mijn profiel dan opent, zie je wat foto's. Niet schrikken, er is natuurlijk wat bloed te zien. Je ziet ons kindje ook, wel heel erg klein.
Bedankt! Wat zie je dat goed zeg!!! Heftig....! Bij mij zag het er zo niet uit, maar ik weet ook niet -als het een zwangerschap geweest is- hoever ik was. Of het nog van de vorige maand geweest is óf van deze maand... Bij mij was het echt een helderrood bloederig ballonnetje. Zag er niks in zitten volgens mij... Ik ga morgen ff testen, ben benieuwd! Misschien zit ik me 'zorgen' te maken om niks! Bedankt he! en sterkte ermee!
Geen dank! Ik wist duidelijk dat ik zwanger was (hadden ook al een goede echo gehad). Vind het ook fijn om te delen om andere te helpen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!