Als? Je bent verplicht een basisverzekering af te sluiten in NL (tenzij je militair bent of gemoedsbezwaren hebt) @TS nou ik ben benieuwd hoe je (ex-?)vriend reageert bij/na de echo. Succes!
Dank je wel meid! Ik vind het ook heel spannend..hopenlijk zien we t kleintje goed ik ben ook benieuwd na zijn reactie. Ik bedoel als je zoiets toch ziet moet het toch wel iets los maken bij hem..lijkt me
Precies dit dacht ik ook bij het lezen. Kun je proberen met hem te bespreken wat hij nodig heeft om toekomstplannen te willen maken? Misschien moeten jullie snel trouwen (sneller dan gepland) zodat hij zich niet hoeft te "schamen" dat je ongetrouwd zwanger bent geworden? Plus een typisch geval van cold feet misschien, er zijn meer mannen die zich rotschrikken als het zover is, en even niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Zou wel willen weten hoe hij reageert als je voorstelt om nu snel te trouwen...
Heet dat cold feet ja? Nooit van gehoord Ja hij zegt blij te zijn en zo heel soms vraagt hij erna. Maar verder niet. En je ziet ook nog niks bij mij. Mss dat hij zich er nog niks van kan voorstellen :s ik weet t niet haha
Ben zo verdrietig. Ik krijg net een berichtje van mijn moeder.. met de mededeling dat ik het maar beter weg kan laten halen. Het zou mijn toekomst verstoren, ik zou allleenstaand moeder worden, een kind vult mijn leegte niet op en krijg er geen geluk van op deze manier. De vader van het kindje gaat me toch laten zitten. Ze zegt dat ze dit wilt omdat ze van me houdt. Ik vind het echt belachelijk!! Ben zo boos...dit heeft ze nu al een paar keer zo gezegd. Ipv dat ze zegt, we gaan je helpen, het komt goed...ik weet niet wat ik hiermee aan moet
Jeetje meis, wat een heftig verhaal. Hoop dat je vriend na het zien van de echo bijdraait. Wat betreft cold feet, ja dat zou heel goed kunnen en als je het eenmaal gaat zien wordt het voor hem misschien ook wat meer werkelijk. Dat herken ik wel van mijn man. Wat betreft je moeder, schandalig echt waar dat stuur je toch niet naar je dochter? Ik zou noch wel meer willen zeggen maar houd mij heel braaf in want daar heb je helemaal niets aan. Ik wil je sterkte wensen in deze tijd en hoop heel erg dat jullie er samen toch nog uitkomen. Ook hoop ik dat die twee weken voorbij zullen vliegen en dat je/jullie snel de kleine kunnen bekijken. (en ik nog maar 2 weken hoef te wachten om onze tweede uk voor het eerst te mogen bekijken. Sorry beetje ego misschien)
Omdat de basis nu onder je uit lijkt te zijn geslagen, lijk je over te gaan naar -in mijn ogen- al vrij rigoureuze keuzes. Er zijn nog zoveel onduidelijkheden, die ook in Turkije opgelost kunnen worden? Volgens mij is het nog geen gelopen race met je vriend. Het is allemaal nog erg pril en er valt nog een boel uit te spreken/ uit te praten naar elkaar. Misschien eerst dat doen, voordat je de beslissing maakt om terug te gaan naar NL. Mocht het toch zo erop uitlopen dat jij en je partner uit elkaar gaan en jij terug gaat naar NL, dan is het duidelijk. Zonder dat echt goed uit te zoeken, neem je heel veel onbeantwoorde vragen mee naar NL. Ook dat lijkt mij niet fijn. Heel veel sterkte en succes gewenst.
@ girly1985: nee is helemaal niet ego is juist toch leuk nieuws meid! Dat die 2 weken maar snel opschieten wat betreft mn moeder, ja het doet me pijn en maakt me boos. Ze ziet alles negatief en de baby als een probleem. Ok ze weet hoe het is, mijn ouders zijn gescheiden maar ze heeft altijd alles zo negatief bekeken. Ik ben altijd positief ingesteld (oja meestal) en ik zou alles voor mijn kind geven. Ik wil helemaal geen abortus. Mijn vader daarintegen is wel heel blij en wilt me graag helpen @ mm1981: ja ik ben gwn alle opties aan t bekijken. Ik wil ook helemaal niet terug naar NL. Dat is echt als het niet meer gaat hier. We hebben ook nog even maar ik wil graag alles geregeld hebben voor de baby enzo. Maar de zwangerschap kwam ook snel. Ook hij had niet verwacht dat het binnen 1 keer raak zou zijn. Wil niks liever dan met hem het kindje opvoeden. Maar het moet wel mogelijk en haalbaar zijn. Tijd zal het uitwijzen denk ik
Ik heb trouwens gedroomd vannacht dat t een jongetje gaat worden....ben best een beetje bijgelovig, of ja ik geloof altijd dat dromen iets zeggen. Of het is zo, of het is iets dat ik graag wil...haha no idea
Ik denk inderdaad dat je vriend cold feet heeft. Als hij verder wel nog normaal doet tenminste.. mijn vriend wilde er tot 12 weken ook nog niet aan geloven,mede door eerdere miskraam,maar zelfs nu is het voor hem zo anders. Hij voelt de baby niet de hele dag schoppen en staat er veel verder vanaf. Godzijdank want ik kan soms echt nirt hleder nadenken over praktische dingen die gewoon doorgaan haha! vraag het hem recht op de man af. Komt denk ik wel goed!
Nou ik ben laatste tijd echt zo vergeetachtig niet normaal, vergeet de kleinste stomste dingen :s en ben erg onzeker over alles. Ik heb zelf ook een eerdere miskraam gehad en daarnaast wordt dit ons eerste kindje. Voor hem is dit ook nieuw. Als ik vraag van: ben je er wel blij mee?! Ja tuurlijk zegt hij dan. En als ik vraag van: waarom vraag je nooit hoe het gaat met het kindje. Ja dat vraag ik toch altijd aan jou hoe het met jou gaat, daar bedoel ik alles mee ..pf mss mannen logica?! Misschien is ook elke man anders hierin.. Als ik hem verder met kinderen zie en ook met zijn nichtjes dan is hij er helemaal gek mee. Hij zit wel de hele tijd aan mij borsten. Ja die worden groter he, doen ze pijn? zit er al melk in? dan denk ik hallo...vraag naar de baby haha niet naar mijn borsten
Hahaha,gezonde vent zo te horen ik denk dat het pas echt wordt voor hem bij de echo. Toen wij het hartje zagen kloppen was vl ook een beetje emotioneel. Ondertussen praat hij er op zijn werk enorm veel over met collega's alleen thuis wat minder. Ik juist misdchien thuis wat te veel,maar ja
Ja het is nog 2 weken wachten voor de echo. Ik ben ook heel benieuwd, voor mezelf ook natuurlijk maar ook hoe hij reageert en al helemaal of alles goed zit daarbinnen helaas was op de echo van 6 weken nog niks te zien, alleen het zakje wat er verder goed uit zag. Ze doen hier in turkije geen inwendige echos, alleen als het echt noodzakelijk is (ivm opwekken miskraam). Dus vandaar dat ik niks gezien heb. En idd op dat gebied weet meneer wel alles te vragen haha