alleen zwanger en 2 kids. ..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door kimsasjel, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi dames,

Ik wil graag mijn verhaal delen en jullie mening overdekt situatie horen. Met al die hormonen in mijn lichaam kan ik soms niet objectief kijken.

In april kwam ik erachter dat wij eindelijk na 18 mnd zwanger waren. Mijn ex was toen met vrienden 5 dg naar een voetbaltoernooi in het buitenland, hij deed dit ieder jaar. Ik heb m toen via Skype verteld dat ik zwanger ben. Eindelijk zou je zeggen. Hij reageerde vrij nuchter maar moet eerlijk zeggen dat deed hij bij mijn andere 2 ook dus was niets opvallend.
    Toen hij terug was was hij wat anders. Niet enthousiast maar terughoudend. Kids mochten niet merr spelen met ze tel en ze face was geblokkeerd voor kijkers zelfs voor mij. Hij ging vroeg slapen en noem maar op.
    We vierden nog de verjaardag van onze dochter en nog geen 4 dg later besloot hij een week bij ze moeder te blijven hij moest denken, het werkte niet meer (raar als iets niet meer werkt maar de dag daarvoor ga je nog met elkaar naar bed)

Mijn gevoel zat goed er was een ander. Ontmoet in het vliegtuig lang verhaal kort te maken. Ik heb 2 mnd gewacht tot hij tot bezinning kwam maar dat leugen op leugen.
    ik ben nu 22 weken zwanger. Heb mij al voorbereid op een leven zonder hem al zie ik m nog dagelijks voor onze 2 andere koters. Maar plots krijg ik nu berichtjes van je zag er goed uit vandaag en ben je echt gelukkiger zonder mij. Ineens wil hij wat over de baby weten terwijl hij nog niet een paar sokken heeft gehaald voor de baby.
    Ik vind het heel lastig om hier mee om te gaan.

Ik weet dat de kids graag hun vader thuis hebben wat logisch is maar ik kan hem nooit maar dan ook nooit meer vertrouwen.
    Ik ben boos dat hij mij weer probeer te verleiden waar haalt hij het lef vandaan.
    5 mnd lang moet ik alles alleen doen en nu is mr uitgespeeld en moet ik t maar acceptere ofzo?

Wat vinden jullie,
    Graag hoor ik jullie meningen en ervaringen. ...

groetjes kim

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh meid, wat een rotsituatie!

Weet je wat meer over zijn status nu? Is het uit tussen hem en die ander? En probeert hij jou echt terug te winnen of misschien zijn eigen schuldgevoel goed te praten (je bent gelukkiger zonder mij, want je ziet er goed uit?)

Wat het ook is, wat hij heeft gedaan is natuurlijk onacceptabel. Wat een slappe hap, die man! Nee, dit zijn niet je hormonen en je hoeft het ook niet te accepteren. Dat gezegd hebbende...Het is van de buitenkant heel makkelijk oordelen dat je hem niet terug moet nemen, maar die keus is aan jou. Niemand anders hoeft namelijk ook met de consequenties te leven behalve jij. En mensen maken fouten. Volg je eigen gevoel, wat die dan ook is.

Heel veel sterkte! Al vind ik eigenlijk dat je dat niet nodig hebt, want je bent al supersterk!!!!

3. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey idd wat een rotsituatie.

En sorry wat maar een rotvent! Hij mag van u 5 dagen naar England gaan en op het vliegtuig ontmoet hij een ander, waardoor hij zo stom is om jullie relatie waarbij jullie al 2 kids hebben op het spel te zetten?
    Wauw! Dat is er al over voor mij!

En dan gaat hij er eens ff rustig over nadenken? terwijl jij zwanger bent en maar moet alleen het huishouden en zorgen voor 2 kids?

En nu wilt hij mss terug?

Tja ik hoor u, sterk zijn en denkend aan de kids, en vraag me af, zie jij hem nog graag?
    Want natuurlijk willen de kids hun vader, is dat niet altijd zo?
    Maar zie jij hem nog graag? Wil jij hem terug?

Ik zou het persoonlijk niet kunnen, ik zit niet in uw situatie, maar eenmaal het vertrouwen weg is, is het weg. Ik zou mijn eigen zot maken en willen weten met wie en waar etc. Dus voor mij zou het niet meer hoeven, maar er zijn hier nog geen kids...

Alvast veel succes!

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat naar dat je in zo'n situatie terecht bent gekomen!

Allereerst is het denk ik belangrijk dat je bij jezelf te rade gaat: heb jij nog gevoelens? Zo ja, hoe sterk zijn deze?
    Zo niet, dan weet je het antwoord al. Een relatie zonder gevoelens is geen relatie en ben je beter af alleen.

Misschien heeft hij gewoon een enorme fout gemaakt. Let wel: ik praat het echt niet goed!!

Maar als jullie echt voor elkaar willen gaan (en dan bedoel ik ook ECHT), dan komen jullie er wel uit!

Het is vreselijk, maar je zult hier een weloverwogen beslissing over moeten nemen...

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Vreselijke man dan! Terwijl jullie 2 kinderen hebben en bezig waren met zwanger worden is hij bezig met een andere vrouw?

Nou dit ligt totaal niet aan je hormonen, het is gewoon onacceptabel! Persoonlijk kon hij me de boom in en zou hem niet meer terug willen, is toch nooit meer te vertrouwen.

6. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Wat een kl*te situatie.

Ik ben er met mijn ex na 9 jaar achter gekomen dat hij vreemd ging en daar was ik wel klaar mee. Het scheelt dat wij geen kinderen hebben.

Maar ik denk altijd, stel dat je hem een kans geeft, wie zegt er dat hij het niet weer zo zou doen?

Sterkte in ieder geval!

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik zou het vertrouwen nooit meer terugkrijgen
    en gun mijn kinderen zeker hun ouders samen maar nog meer een stabiele thuissituatie.. en die zou ik hen nooit meer samen met hem kunnen geven, want ik zou meer dan boos zijn, gekwetst en de liefde zou niet meer terugkomen.
    kortom.. als jij het voelt zoals je schrijft zou ik zorgen voor een goede omgangsregeling en verder gaan met eigen leven

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Lastig..... Er is iets gebeurd waar je niet zomaar overheen kan stappen. Maar bedenk wel dat iemand ook een fout kan maken (waarmee ik het absoluut niet goed wil praten) Ik weet niet of zijn nieuwe relatie stuk is gelopen of hij zelf bij zinnen is gekomen. Dat zou voor mij een groot verschil maken.

Mijn broer heeft ooit een fout gemaakt, heel vervelend. Zijn vriendin heeft hem dit echter vergeven omdat ze zo veel van hem hield en ze zijn hier sterker dan ooit uit gekomen. Zij hadden geen kinderen dus echt uit liefde voor hem heeft ze die stap gemaakt.

Zou jij het hem kunnen vergeven? Zou je het zien zitten eventueel samen in therapie te gaan?
    Jullie hebben al 2 kindjes en de derde is onderweg, wanneer je van hem houdt zou je het misschien, rustig aan nog een kans kunnen geven misschien dat jullie dit ook lukt.

Maar wanneer je gevoel helemaal weg is, zou ik nu sterk in mijn schoenen gaan staan en hem aangeven dat je hier geen zin in hebt en een leven aan het opbouwen ben zonder hem.

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Het is uit met die andere, zeker?

Bij mij kwam hij er niet meer in. Wel zou ik een omgangsregeling op papier zetten voor de oudste twee kinderen.

10. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi hoi allemaal.

Bedankt voor jullie reacties.
    als ik eerlijk ben walg ik van hem als ik hem zie of hoor terwijl anderzijds het zo gewoontjes voelt. ..alsof hij bij mij hoort.
    heb hem in mijn slaap Denk al 2000x vermoord.

of het uit is met ze nieuwe ik heb geen idee. Ik heb al een advocaat die boven op de zaak zit. En heb aan hen 1 eis gesteld en dat is dat ik gesprek krijg met ze nieuwe lief. Zij gaat tenslotte toch ook met mijn kids te maken krijgen en hoe zij de situatie ziet ben ik erg benieuwd naar.

tja wat betreft
    De kids zijn we er aardig uit. Ze zijn nog jong dus dit moest goed en snel besproken worden.

Het is zo lastig dit.... :(

11. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Wat een verhaal!
    Hoe gaat het nu ts?

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Waar haalt hij het gore lef vandaan om je op zo'n moment in de steek te gaan laten! Wat is het toch met die mannen. Ze doen alsof ze het sterkere geslacht zijn maar kunnen vaak niet om gaan met echte verantwoordelijkheid.

Wees niet boos op je eigen gevoel. Na zoveel jaren ben je zo gewend aan elkaars aanwezigheid dat het vertrouwd blijft voelen. Raar dat zij hem kan vertrouwen na wat hij jou heeft aangedaan....

Ik denk dat jij slim genoeg bent om te weten wat je in deze situatie moet doen. Je klinkt als een sterkte vrouw. De enige die de keuze kan maken over hoe dit af gaat lopen ben jij. Zorg dat je kiest voor hetgeen waar je het beste mee kan leven. Sterkte!

Deel Deze Pagina