Wie heeft er ervaring met de kraamzorg van Kraamzus? Ik hoor graag de positieve en negatieve reacties!
Prima ervaringen! Ze komen heel betrokken over. Ook in het begin gelijk telefonisch contact zodat je weet waar je zijn moet met vragen. Ik heb er toen voor gekozen omdat ze 1 kraamverzorgster garanderen. Verder op dag 2 of 3 bellen ze nog om te vragen of alles wel naar wens is.
Zeer tevreden over, we hadden echt een top kraamzus! Ook deze zwangerschap weer voor kraamzus gekozen en ze gaan hun uiterste best doen om dezelfde kraamzus bij ons te plaatsen
Hier bij de tweede gehad eerste via kraamvogel en dat was alles behalve positief! Bij de tweede kraamzus en was geweldig! Super leuke meid gekregen. Alleen was ze nog erg jong en had ik liever wat extra ondersteuning gehad ivm de borstvoeding. Dit was een vrij jong meisje en reageerde al heel snel dat als ik niet meer wilde ik gewoon moest stoppen. Maar achteraf denk ik altijd als ik iemand gehad had die gezegd had van kom op. Even doorzetten dan was het gelukt! Verder hele fijne open communicatie je word op dag 3 ook even gebeld of de kraamhulp bevalt! Enzo..... Dus dat is ook wel erg fijn.
Wij gaan ook naar kraamzus, ze tonen iig goed initiatief en het is fijn contact hebben! De kraan periode ben ik erg benieuwd naar, het is onze eerste tweeling in een druk gezin dus heb hoge verwachtingen van de kraamzorg!
Hier bij de eerste ook kraamzus gehad en super goede herinneringen aan. Zowel met de kraamzus als met de staigaire die er ook was, af en toe nog contact. Nu weer voor kraamzus gekozen en ze gaan proberen om weer dezelfde kraamvrouw te plaatsen. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam met alles. Ik heb er echt nog nooit negatieve ervaringen van gehoord en ondertussen hebben zo'n beetje al mijn vriendinnen de kraamvrouwen van kraamzus in huis gehad!
Eerste groene kruis en was ok, wat zaken die ik anders had willen zisn uiteindelijk. Dus nu kraamzus gekozen. Ivm ervaringen vd omgeving Dus beniduwd binnen nu en 3 weken gaan we het zien