No, huisarts stuurde ons gelijk door naar de kinderarts, en daar we hebben toch medicijnen meegekregen voor het spugen. Volgens haar kon het weinig kwaad voor de kleine, we gaan het in ieder geval maar gewoon proberen. Dit is in ieder geval ook geen doen. Volgens haar is het ook goed mogelijk dat hij het zo goed doet op de medicijnen dat ik misschien wel weer gewoon bv zou kunnen geven zonder verdikking. Dat is misschien alweer een stapje teveel vooruit gedacht, eerst maar eens kijken of het zo uberhaupt beter gaat. Verder heb ik besloten twee kolfbeurten tijdelijk te schrappen. Ik weet: het is sneller afgebouwd dan opgebouwd, maar ik ben de laatste dagen een beetje stressig van alles, en ik weet zeker dat 7 keer per dag kolven daar ook een bijdrage aan is. Ik moet een klein beetje mijn rust gaan pakken merk ik, misschien komt dat mijn productie wel ten goede uiteindelijk. Doordat de dag een beetje hectisch verliep hebben we de huurkolf nog niet kunnen halen, maar dat gaan we zeker doen! Hij is overigens goed aangekomen: 4100 gram! Groetjes Nicky
Hoi Nicky, Wat fijn dat je bij je huisarts en bij de kinderarts gehoor vond. Dat je nu tenminste echt iets kunt gaan proberen. Ik hoop voor jullie dat de medicijnen werken en dat je inderdaad misschien wel zonder al dat verdikkingsgedoe hoeft te voeden. Meid, maak je niet druk als je wat minder kolft. Als je 5 keer haalt is dat al heel mooi! Ik vind het super knap dat je al steeds 7 keer hebt gehaald, echt geweldig! Als jij meer rust hebt komt dat het kolven ook ten goede. Wanneer je straks de huurkolf hebt dan ben je ook met 10-15 minuutjes klaar met kolven, dat scheelt ook al veel. (hou je straks nog tijd over..) He, en wat goed joh, 4100 gram! dat hebben jullie toch maar mooi zelf gedaan! Succes en ik hou de vorderingen met plezier in de gaten. Ilse