dan wordt ie zeker naar jouw emailadres verstuurd? heb wel eens vaker zoiets gehad en 1x ingevuld en toen ging die mooi naar een vriendins email (oeps) maar vind dat vaak wel erg lullig want het zijn zulke intieme vragen...
De sekstest is een fake test om je vrienden eens goed voor lul te zetten. De test stelt verscheidene intieme vragen aan de proefpersoon (die jouw uitnodiging heeft gekregen). Hij / zij vult alles in, in de veronderstelling dat hij / zij een bepaalde "libido-waarde" zal te zien krijgen op het scherm. FOUT POES, de antwoorden worden teruggestuurd naar jou, en hij / zij krijgt de melding dat hij / zij bij de neus genomen is door jou. Vooral grappig als de ander later probeert te vertellen dat hij / zij "zomaar iets" had ingevuld. Kijk vooral hoe zijn of haar gezicht rood wordt... De persoonlijke gegevens die ingevoerd worden worden niet opgeslagen of bijgehouden. Het emailadres wordt bijgehouden in de database om de test te kunnen opsturen. Gegevens worden niet verspreid aan derden.
Je bent voor de gek gehouden door Christy De resultaten van de test zijn verstuurd naar zijn/haar emailadres! Wil je nu ook hetzelfde doen en de resultaten van je vrienden zien? >> natuurlijk wil je dat! Geef hieronder je adres in en hou hen ook voor de gek! De sekstest is een fake test om je vrienden eens goed voor lul te zetten. De test stelt verscheidene intieme vragen aan de proefpersoon (die jouw uitnodiging heeft gekregen). Hij / zij vult alles in, in de veronderstelling dat hij / zij een bepaalde "libido-waarde" zal te zien krijgen op het scherm. FOUT POES, de antwoorden worden teruggestuurd naar jou, en hij / zij krijgt de melding dat hij / zij bij de neus genomen is door jou. Vooral grappig als de ander later probeert te vertellen dat hij / zij "zomaar iets" had ingevuld. Kijk vooral hoe zijn of haar gezicht rood wordt... Zin gekregen om ook iemand beet te nemen? vul dan hieronder jouw emailadres in, en er wordt een persoonlijke link gemaakt die je kan gebruiken om naar al je "slachtoffers" te sturen.
ik heb dus wel zomaar wat ingevuld, zoiets ga ik dus echt niet serieus op internet in zitten vullen. ook mijn echt emailadres heb ik er natuurlijk niet neergezet!
whahahhaha cristy hij is echt goed! mmmmm ben blij dat ik niet al te gekke sexfantasie heb hahahhaha althans iedereen wil wel eens 2 lekkere mannen denk?
oohh mijn god ..... hier ben ik dus dik ingetrapt met zwangere hormonen .... schaam me dood kan ik het nog ongedaan maken ....?