Ik ben al een tijdje opzoek naar lijsten. Niet voor de foto's maar om dingen in te lijsten van mn dochter! Alle lijsten die ik vind hebben dus geen 'diepte'. Ik wil oa speentejs inlijsten, 1e kleertjes etc. Wie kan me helpen? Waar te koop? Heel erg bedankt!
Ja bij ikea. Ik heb er daar 1 gekocht en daar zit het 1e jurkje van mijn dochter in en haar mutsje die ze meteen na de bevalling aankreeg. Hij is zo diep dat er idd ook een speen in kan.
Mama van kitty, Kan je aub foto van maken dan weet ik ongeveer hoe het eruit ziet als ik opzoek ga in de ikea!
Hou ik even in de gaten, zou ik supervinden om het ook te kunnen doen! Juffie, als je dit gedaan hebt, ben ik ook wel benieuwd naar het resultaat.
@ kathy, Zodra ik de lijstjes vind ga ik gelijk aan de gang. Ik zal je zeker het resultaat laten zien!
Had ook al lang in gedachten om zo iets te maken. Vind ik een leuke herinnering voor zowel wij als onze kindjes.
Inderdaad heeft Ikea ze al lange tijd in hun assortiment, echt superleuke dingen kun je daar mee doen!
wat een superleuk idee! heb even gekeken naar de link,maar hoe doe je dat bijv met kleertjes ,moet je dat dan plakken ofzo? want het blijft niet staan zeg maar,of zeg ik nu iets stoms?
Nee is idd wat lastiger, maar met wat knutselen kom je ver. Wij hadden een stokje op de bodem gelijmd/knutseld en daar de kleertjes op vast gehangen met een klein kleerhangertje eraan. Maar is idd even passen en meten, haha.
ze hebben bij de ikea ook een soort fotolijst waar je bv het eerste mutsje of sokjes in kan doen met triplex(?) glas in ieder geval flexibel dus dan heb je het eigenlijk ingelijst. snap je hem nog?
Ik heb me werkelijk door lopen zoeken naar zo'n lijst. En heb ze toen ook niet in de ikea gevonden. Heb ze wel bij de Hornbach gezien. En altijs spijt gehad dat ik ze toen niet mee genomen heb. Leuk idee trouwens!
javascriptopLargeImageWindow('nl_NL','Kleur','Prijs komt overeen met geselecteerde opties','Afmeting','LEDENPRIJS', 'Scherm sluiten'); Deze bedoel ik