jemig wat een klein kind!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Ik word zo gestoord van mijn vriend. Hij doet maar en denkt niet na!

2 maanden terug heeft vergeten de frietpan uit te zetten, kom ik sochtends om half 8 beneden en een stank! Mogen blij zijn dat ie niet in de fik is gevlogen! Meneer had namelijk de avond ervoor om 9 uur zitten snacken maar de stekker erniet uitgetrokken.

Nu kom ik net boven en ga de waskamer in om was op te vouwen. Ik denk wat ruik ik nu weer. Heeft meneer gistermiddag vergeten de strijkbout uit te zetten! Ding was gloeiend heet! Heeft ie weer de stekker er niet uitgetrokken.

Word daar zo boos om! Het is een gezonde man van 27, die moet toch dat soort dingen alleen kunnen en hoef toch niet overal als een hondje achteraan te lopen om alles te checken?

En de reactie die hij dan geeft...ohh shit, aghja er is toch niks gebeurd!

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    :) ik herken t , de frietpan heeft hier ook wel s n hele nacht aangestaan , toen had ik nachtdienst en kwam om 7;30 thuis , rook het beneden in het trappenhuis al . heeft 2 dagen gestonken in de keuken :S
    wat je er aan kan doen ?? geeen idee , t is wel heel kinderachtig om op alle apparaten n post it te plakken dat ie t uitmoet zetten ;)

3. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Grote stampij maken, werkt bij mijn vent altijd heel goed!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    kan je er geen timer tussen zetten ofzo, dat die na een halfuur uit gaat.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zijn ook geen fijne aparaten ook zeg om aan te laten staan...

Heb ik bij de mijne geen last van, mag al blij zijn als hij waar het strijkijzer staat en wat het is.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Tja, zolang hij er de ernst niet van in ziet ("ach, er is toch niks gebeurd) ben ik bang dat er ook niet echt wat zal veranderen.
    Dus... misschien toch maar die post-its of anders een timer er tussen, zoals hier is genoemd.
    Ik zou het risico niet willen nemen hoor!

7. Only me

Only me Niet meer actief

Hier gebeurde het een paar maanden geleden. Ik had zo'n hele dure, dikke snijplank gekocht.
    Na het uitpakken van de boodschappen de plank op het aanrecht gelegd, naast het gasstel. Die stond blijkbaar nog aan (wie dat heeft vergeten, geen idee)...

Ik kom even later beneden en denk: "wat ruik ik toch"... hele plank verbrand!
    Ach ja... kon ook gebeuren ;) Daarvoor en daarna is er nooit meer wat gebeurd... bij mijn vriend niet en bij mij niet. Sommige mensen zijn gewoon wat laconiek met bepaalde dingen. Misschien moet je een brief je in de huiskamerdeur opplakken aan de binnen en buitenkant: ALLE APPARATEN UIT?

;)

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Uhm tsja.. kan toch dat hij het vergeten was?

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    ach, ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. OK, hij kiest niet de fijnste apparaten uit om aan te laten staan. Maar ik ben zelf ook zo'n "kluns". Mijn kop is soms een zeef. Zo vergeet ik soms de tv helemaal uit te zetten, of lampen, of de deur op slot te doen, of ....

Mijn man heeft er nog geen oplossing voor gevonden :)

10. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    tja dat strijkijzer, dat hebben wij allebei een keer gehad de afgelopen tijd. Het zijn typisch dingen die ik zou kunnen vergeten helaas...

11. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

op dit soort situaties te voorkomen mag mijn man niet aan dit soort apparaten zitten als ik er niet bij ben

gedraag je als een kind dan krijg je een behandeling als een kind:D

spinnekop

wat een opluchting dat er niets ernstigs gebeurt is

Deel Deze Pagina