Ik word zo gestoord van mijn vriend. Hij doet maar en denkt niet na! 2 maanden terug heeft vergeten de frietpan uit te zetten, kom ik sochtends om half 8 beneden en een stank! Mogen blij zijn dat ie niet in de fik is gevlogen! Meneer had namelijk de avond ervoor om 9 uur zitten snacken maar de stekker erniet uitgetrokken. Nu kom ik net boven en ga de waskamer in om was op te vouwen. Ik denk wat ruik ik nu weer. Heeft meneer gistermiddag vergeten de strijkbout uit te zetten! Ding was gloeiend heet! Heeft ie weer de stekker er niet uitgetrokken. Word daar zo boos om! Het is een gezonde man van 27, die moet toch dat soort dingen alleen kunnen en hoef toch niet overal als een hondje achteraan te lopen om alles te checken? En de reactie die hij dan geeft...ohh shit, aghja er is toch niks gebeurd!
ik herken t , de frietpan heeft hier ook wel s n hele nacht aangestaan , toen had ik nachtdienst en kwam om 7;30 thuis , rook het beneden in het trappenhuis al . heeft 2 dagen gestonken in de keuken :S wat je er aan kan doen ?? geeen idee , t is wel heel kinderachtig om op alle apparaten n post it te plakken dat ie t uitmoet zetten
Zijn ook geen fijne aparaten ook zeg om aan te laten staan... Heb ik bij de mijne geen last van, mag al blij zijn als hij waar het strijkijzer staat en wat het is.
Tja, zolang hij er de ernst niet van in ziet ("ach, er is toch niks gebeurd) ben ik bang dat er ook niet echt wat zal veranderen. Dus... misschien toch maar die post-its of anders een timer er tussen, zoals hier is genoemd. Ik zou het risico niet willen nemen hoor!
Hier gebeurde het een paar maanden geleden. Ik had zo'n hele dure, dikke snijplank gekocht. Na het uitpakken van de boodschappen de plank op het aanrecht gelegd, naast het gasstel. Die stond blijkbaar nog aan (wie dat heeft vergeten, geen idee)... Ik kom even later beneden en denk: "wat ruik ik toch"... hele plank verbrand! Ach ja... kon ook gebeuren Daarvoor en daarna is er nooit meer wat gebeurd... bij mijn vriend niet en bij mij niet. Sommige mensen zijn gewoon wat laconiek met bepaalde dingen. Misschien moet je een brief je in de huiskamerdeur opplakken aan de binnen en buitenkant: ALLE APPARATEN UIT?
ach, ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. OK, hij kiest niet de fijnste apparaten uit om aan te laten staan. Maar ik ben zelf ook zo'n "kluns". Mijn kop is soms een zeef. Zo vergeet ik soms de tv helemaal uit te zetten, of lampen, of de deur op slot te doen, of .... Mijn man heeft er nog geen oplossing voor gevonden
tja dat strijkijzer, dat hebben wij allebei een keer gehad de afgelopen tijd. Het zijn typisch dingen die ik zou kunnen vergeten helaas...
hoi op dit soort situaties te voorkomen mag mijn man niet aan dit soort apparaten zitten als ik er niet bij ben gedraag je als een kind dan krijg je een behandeling als een kind spinnekop wat een opluchting dat er niets ernstigs gebeurt is