Ten Huwelijk gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Grappig! Ik heb mijn man op dezelfde manier ten huwelijk willen vragen met die ringen. Ik had het er alleen in het indonesisch in laten zetten en hij moest dan in een restaurant in JKT vragen aan iemand wat er in stond. Maar helaas hij had hetzelfde idee op precies hetzelfde tijdstip waardoor hij me een dag voor was.
    Maar om op je vraag terug te komen bij ons was de zaal 2 jaar van te voren geboekt. We wilden 160606 trouwen omdat we dan 10 jaar samen waren,maar dat is nu een week eerder geworden. Dus als je je oog ergens op hebt laten vallen...gewoon vast laten leggen. Veel plezier met de voorbereidingen!

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Gefeliciteerd!

Je kunt zo snel trouwen als je wil, ligt er een beetje aan wat je wil, waar je wil trouwen en met hoeveel toeters en bellen...

Je moet 2 weken voor de bruiloft in onderyrouw, dus in princiepe ZOU je al over 2,5 week kunnen trouwen als het gemeentehuis tijd heeft.

Succes en plezier met voorbereiden!
    (Ben zelf 5 maanden geleden getrouwd dus als je nog advies nodig hebt PB je maar!)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    voor ide datum zou ik nu alvast een gaatje prikken op het gemeentehuis en of in de kerk ....en de locatie waar je het wil vieren ...

wij zijn 06-06-06 getrouwd en hebben ruim 1 jaar van de te voren alles geregeld ...maar toen hadden wij al minder keuze !

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wat gaaf!
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    Leuke datum!

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd hoor!

Als jullie pas over 2,5 jaar trouwen hebben jullie nog alle tijd :D

Geniet maar lekker van de voorbereidingen... die zijn ook zo fijn!

Deel Deze Pagina