http://94.100.119.227/964150001-964200000/964161901-964162000/964161906_5_zdHm.jpeg Met vlek zoekers vlekken verdwijnen...Ligt het aan mij of kan hier een lesje grammatica wel van pas komen?
Ik zag pas op een reclamebord van een kledingwinkel bij ons in de stad staan: Voor het 2e artiekel betaald u de helft. Nou sorry hoor, maar dat je dat durft neer te zetten voor je winkel , met 2 van zulke vouten .
daarom vragen goede tatoeage zetters om de namen en tekst letterlijk uit te schrijven en het 2 keer te controleren hahaha. omg wat erg zeg..loop je voor altijd mee rond....
Wij hadden ooit verhuisdozen met de tekst... Houdt deze doos netjes en krijg 2 euro terug. Vond ik ook errug matig....
OMG, ik zit nu op mijn werk en dan is dit geen goed topic om te lezen/bekijken, ik kan mijn lachen bijna niet inhouden. Sommige dingen zijn echt TE dom voor woorden .
Haha, ik lach me rot! Hier in de buurt is een cafetaria waar ze 's ochtends vaak een bord buiten zetten met een aanbieding van capocino met een punt taart. Oh ja, ik had ook een collega die tattoo van een pitbull had laten zetten. Alleen waren de ogen mislukt en hebben ze er toen maar een zonnebril van gemaakt .
echt geweldig topic hahaha moest meerdere malen enorm lachen! ach overal worden fouten gemaakt hahaha
Mijn collega kijkt me vragend aan terwijl ik mijn tranen wegveeg Nee joh, dat is een gabber-striptent, waar je dames kunt zien hakken voor geld Helaas geen foto, want ik heb de verpakking na jaren bewaren dan eindelijk weggegooid. Maar in Frankrijk kocht ik ooit een cake waar op stond: Kan sporen van panda bevatten. Verwekt in een fabriek waar ook hazelnoot verwerkt wordt.
de meeste fouten op verpakkingen komen door vertaal machines hahaha. word niet echt op gecontroleerd omdat het bijna niet gelezen word.....
Ik weet niet of iemand al deze site gepost heeft maar deze heeft heel veel hylarische voorbeelden SOS - Signalering Onjuist Spatiegebruik