Ik vind deze echt HILARISCH: YouTube - Taalfout bij belspelletje (Geluid en beeld lopen niet helemaal gelijk, maar het is écht echt hoor! Komt door Youtube denk ik. Het was laatst ook nog op televisie haha)
Ik ben daar dus heel erg slecht in, maar ik begrijp dus dat zij "juf" is en dat die 't' achter vind absoluut niet hoort? Ik heb het met word(t) ook altijd, geen idee wanneer die t erbij moet, maar ik ben geen juf das dan een pluspunt he ahahahaaa, nee, sorry, ik lees ook niet goed. Het gaat over 'vinden' hahahaha
OMG,.... ben ik even blij dat mn collega een paar dagen vrij is... de tranen lopen me over de wangen. Is inderdaad niet echt een topic wat je op je werkplek moet lezen Zommige vauten sijn tog egt te erch voor woorden
ik = stam jij= stam+t Heel simpel... Maar wel alleen als de jij VOOR het werkwoord staat... niet als het erachter staat.... Dus juf nienke....Carlo en Irene hadden er zo'n mooi liedje voor.. OH OH OH een blamage....
of 'je' waar je 'jij' van kan maken dan moet het ook alleen stam zijn heb dit zoooooooooooooo vaak gehad kan het dromen maar moet ook wel met mijn beroep (ik ben geen juf hoor maar juridisch secretaresse)