Bestaan er wat middeltjes tegen verstopte neus bij babies behalve zoutoplossing? want die helpt voor geen meter en Lisa snurkt en slaapt onrustig daardoor, en weigert te drinken omdat ze dan niet goed kan ademen
Wij gebruiken een neusreinigingspompje (plastic dop op een rubber bal) wanneer je kindje zijn neus nog niet kan snuiten, biedt een neusreinigingspompje misschien uitkomst. Deze kan je kopen bij elke drogist. Succes ermee
Heb ik het pompje wel maar niet echt kan gebruiken - Lisa krijst als gek als ik dat ding in haar neusgaatje stop Moet de andere neusgat daarbij dicht neem ik aan, anders komt niks uit, klopt?
idd ik spuit 's ochtend zout oplossing en dan "snuit" ik haar neusje met zo'n pompje. verder smeer ik ook een beetje luuf op haar borstkastje en dat zorgt dat ze wat vrijer kan ademen! succes
Je hoef d'r andere neusgaatje niet dicht te doen hoor. Mijn zoon vindt het ook alles behalve leuk, maar als het klaar is dan merk je wel dat hij het fijner vind. En wat hellen83 ook zegt Luuf gebruiken en een halve ui op de kamer helpt ook goed.
Luuf doet het hier ook wel redelijk. En 's nachts een doorgesneden ui op de slaapkamer doet ook wonderen. En veel neusspray, het maakt het snot zacht zodat het eruit kan/loopt. Maar het blijft zielig.
Ik heb Otrivin Baby gehaald en zo'n neus-"ei" De spray gaat goed.. Gijs vind t (gelukkig) niet vervelend, dat gefriemel in zn neus.. Dat ei daar ben ik niet handig mee.. dat is me niet gelukt om zn neusje "te snuiten" zeg maar.. Gelukkig knapt ie nu weer aardig op!
hier ook vaak op t forum gelzen, bedje wat omhoog..ik d8 altijd onzin maar t helpt echt goed! stomen in de badkamer die ui idd voor het drinken even neusspray, met dat pompje (wij moeten ook zn neusgat dichthouden ff rechtophouden en dan proberen...ik hou m hier ook bijna in zithouding als hij verkouden is en hij moet drinken. succes..als die kleintjes verkouden zijn, zijn ze zo aandoenlijk
Heb nu neusspray + Luuf + ui gedaan. Nu even een vraagje - mag de ui maar gewoon naast haar bedje of wordt het dan te sterk voor haar? Het stinkt zo!
ik zet het onder hummels bed. Ruikt wel naar een of andere eettent haha maar t werkt wel! rode ui is nog sterker
Hier vannacht ook neusspray gebruikt en een ui onder het bed, bah, wat een lucht, maar goed, het hielp volgens mij wel een beetje. En Luuf smeren.
Ja rode ui hebben wij nu ook. Jezus wat een lucht! En bedje omhoog en pompje. Mocht de nacht zwaar worden (jippie, morgen eerste dag werken) dan ga ik alsnog naar apotheek voor Luuf en neusspray. Al schijnt het met paar daagjes ook vanzelf over te gaan