Het laatste bezoek aan het bureau komt eraan met de laatste prik.Viel deze mee met bijwerkingen en koorts?
Dochter had er geen last van, alleen `s avonds een stijve arm toen ze naar bed ging. Maar dochter heeft ook weinig tot geen last gehad van de andere prikken.
Geen koorts of spierpijn. Maar mijn zoontje is wel later op de dag flauwgevallen. Dat schijnt een bijwerking te zijn die vaker voorkomt als ze wat ouder worden. Na die actie was hij ook zo weer bij, en nauwelijks last meer van gehad. Beetje moe nog in de avond, maar verder goed helder en ook gewoon gegeten etc.
mijn zoon krijgt de prik ook de volgende maand. Hij heeft nog nooit last gehad van de prikken, ik wacht het af. In het armpje prikken is nu beter dan in de bil toch? ivm de spierpijn
Quinn krijgt hem woensdag, ze lopen nogal achter. Quinn is altijd ziek geweest van de prikken, dus ik verwacht het nu ook wel weer. Is het trouwens 1 of 2 prikken, kan ik mn man voorbereiden namelijk
Mijn oudste heeft ;m afgelopen vrijdag gehad (hier is de laatste controle trouwens tegenwoordig bij 4jr 3mnd!) en heeft alleen een klein beetje last van een stijve arm gehad, verder niks. Ze heeft overigens nooit last gehad van de prikken.
net terug, geen kik gegeven bij de prik. kan wel terug voor de ogentest, had meneer geen zin in. nu maar afwachten of hij er last van krijgt.
hoop voor je dat hij er geen last van krijgt. Fijn dat hij niet even wilde mee werken, kun je weer een keer terug. Ik had dochter het van te voren verteld en die deed het gelukkig in 1x goed. Ze had ook geen zin om terug te moeten.