Sesamstraat kijkduin of indoor speelparadijs het zuiderparadijs met 2,5 jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saar22, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zaterdag gaan we of mijn man en dochter richting Monster en eigenlijk willen we niet alleen heen en weer rijden. Wat is leuker om te doen. Naar de Sesamstraat tentoonstelling in Kijkduin of het indoorspeelparadijs. Het gaat om ongeveer de tijd van half 11 tot 1 uur. Niet zo heel lang. Of heeft iemand anders nog leuke tips in de buurt.

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Het indoorspeelparadijs daar ken ik niet. Wel zijn we vorig zomer naar de Kijkduin Sesamstraat tentoonstelling geweest. Viel tegen. Ze vragen behoorlijk wat entree en je hebt het in een half uur echt gezien. Veel leuker vonden we het Kinderboekenmuseum (interactief, leuk vanaf in elk geval 3 jaar, maar misschien bij 2,5 ook al wel) in Den Haag (bij centraal station), maar dat is misschien net uit de route.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Dan is dus de tentoonstelling een beetje jammer van het geld als ik jou zo hoor.

Ik zal eens kijken naar het kinderboekenmuseum maar we gaan met de auto. Denk dat het centrum dan niet zo handig is.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #4 piccolina, 27 jan 2015
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
    Vogelkelder!
    Echt top en gratis;))) en voor wat extra 3.50 kost dat door de leuke labyrint met allemaal dieren.
    Is soort dierenwinkel je loopt doorheen maar je ziet bevers, grote uilen, kleine dieren, grote water met vissen, schildpadden en vogels die los daar lopen ook flamingos. Kan voor 1 euro bakje eten geven. Veel visjes etc.
    En dat labyrint daar zitten wat vleermuizen, egeltjes, slangen etc.
    Zit ook restaurant/cafe bij.

Het zit niet in centrum (erasmusweg) is dichtbij op de weg naar monster eigenlijk dezelfde weg bijna.

Er zit ballorig in sgavenzande.
    Dat ik kijkduin is een bagger zoveel Sesamstraat als indoor.

Met mooi weer kan je bosjes van pex pakken (zit ook in richting kijkduin/monster). Is grote bos met paardenstallen en grote speeltuin op zand. Er zit restaurant PEX naast met indoor en uitdoor speelkamer. Pannekoeken met klein uitkies cadeautjes.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt piccolina. Dat is een uitgebreide keuze:D

6. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Sesamstraat is niks, wij zijn afgelopen zomer geweest en ook wij hadden het in n klein half uurtje gezien.
    Veel geld voor weinig.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik denk dat het ballorig wordt. Dat stond toch nog op het lijstje.

Deel Deze Pagina