Hoi, Wij gaan eind september op vakantie naat tenerife. Ons zoontje is dan 9 maanden. Hebben jullie nog tips voor de vliegreis? (bijv met slapen) En hebben jullie nog tips over dingen die handig zijn om mee te nemen? En voor de mensen die op tenerife zijn geweest: Hebben jullie tips over welke luiers en potjes daar te kopen?? Bedankt alvast!!
ik ben er niet geweest, wel in griekenland en daar kwam ik er achter dat er in de kleinste dorpjes altijd wel een pak pampers te koop is en potjes olvarit of eigen merk dus ik zou gewoon voor de 1e dgn wat meenemen en dan daar een supermarkt opzoeken. voor in hetvliegtuig zijn er genoeg topics wat je wel en niet mee mag nemen, dus anders daar ff naar zoeken alvast fijne vakantie
hoi ik ben vorig jaar geweest in tenerife mijn zoontje was oen 8 maanden ze hebben daar gewoon overal echte pampers en nog goedkoper dan in nederland ook potjes hebben ze daar van een spaans merk maar het is heel goed te eten. mijn zoontje was er gek op en vond het heel lekker
Ok bedankt! Ik had eerder gehoord dat ze dat niet hadden daar dus dat je echt moest uitvissen wat wel en wat niet goed was. aar dit is wel makkelijk!!
Potjes zijn idd overal wel te krijgen, het enige is dat het in het buitenland bijna allemaal gepureerd is, zoals hier met 6 of 8 maanden potjes! Voor jouw zoontje dus niet erg (aangezien hij 9 maanden is). Fijne vakantie!
Wij komen net terug van Gran Canaria. Pampers zijn in spanje te koop bij de grotere supermarkten onder de naam DODOT. Potjes zijn genoeg te krijgen, in de grotere supermarkten natuurlijk meer als in de kleinere buurtsupers. De potjes zijn inderdaad helemaal gepureerd, er zitten geen stukjes in. Maar voor die paar dagen vakantie is dat niet zo erg.
Wij zijn net terug van Kos en ik was zoooooooooo blij dat ik alles bij me had. Een pak pampers, maat4 bevatte daar 20 stuks (helft van hier) en kostte 17 euro!