5 dagen na tp heb ik last van spotting en dat houdt nu al 5 dagen aan. Ik word er helemaal gek van en zit in onzekerheid. Zijn er meiden die daar ook last van hebben? Zou dat een voorbode van ongi zijn?
De eerste maanden dat ik utro gebruik houd het bij mij meestal het spotten tegen, maar na een paar maanden spot ik er ook gewoon doorheen. Ik heb standaard spotting voor mn menstruatie en bij mij is het dan ook geen goed teken. Maar ik heb ook genoeg verhalen gehoord dat dames bij wie spotting te maken had met een innesteling of gewoon helemaal niet relevant was en die hartstikke zwanger bleken. Ik zal voor je duimen!
Dank je Nana! Ik hoop het ook . Het gekke is dat ik bij mijn eerdere poging geen last heb gehad van spotting. Dit keer wel.
Bij mij was het spijtig genoeg geen goed teken. Dag 2 na tp spotting begonnen, dag 5/6 en 7 was er niks en dag 8 terug spotting om op dag 9 over te gaan in menstruatie. Bij de ene is het positief,bij de andere negatief. Ik hoop voor je dat het een goed teken is
Ik denk dat als je er normaal nooit last van hebt, dat de kans wel groter is dat het iets positiefs betekent. Als ik geen utro gebruik heb ik juist áltijd last van spotting. Spannend!
Ik voelde me gisteren heel erg verdrietig. Voor deze poging ben ik er vanuit gegaan dat het een mislukte poging is omdat het niet zo goed ging met de stimulatie. Er groeiden heel veel follikels maar op de dag van de punctie weer een paar die dominant zijn de rest zijn gewoon foetsie. Uiteindelijk een cyste en 2 eicellen waarvan 1 onrijpe en 1 goed bevrucht. De kans is zo klein op een zw met 1 bevruchte embryo . Normaal gesproken heb ik geen last van spotting. Ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam helemaal niet zo goed meer reageert op welk hormoon dan ook! Mijn AMH is vrij hoog. Die spotting geef je zoveel onzekerheid. Ikzelf heb er geen goed gevoel bij.
hey wenswens, ik begrijp hoe je je voelt! Ik had er ook geen goed gevoel bij,en toch ga je dan altijd op zoek naar het tegendeel en probeer je ergens nog je hoop op te vestigen Ik heb dan ook maar enkele dagen vroeger dan gepland mijn bloed laten trekken omdat ik begon te bloeden en dat was super negatief. Ik weet niet waarom maar het voelde al sinds de TP niet goed aan bij mij. Een vriendin van me zit in hetzelfde schuitje en we volgen elkaar op de voet. En bij haar had ik meteen een goed gevoel. Ik voelde dat zij maar één keer ging nodig hebben en dat het ging lukken,en mijn gevoel is gisteren bevestigd,ze had een positieve bloedtest. Ik hoop alsnog voor jou dat het nog goed uitdraait!! Op cryo's moet jij blijkbaar al niet meer rekenen Veel sterkte met afwachten!
@wenswens: och, meissie toch. Knuffeltje! Hoelang zit je al aan de hormonen. Ik heb bij mezelf het idee dat mn lijf na een paar maanden inderdaad echt anders reageert. Ik heb dan sowieso hogere hoeveelheden nodig voor hetzelfde effecten mn arts vertelde ook dat dit normaal is. Je lijf went een beetje aan de hormonen. Misschien ben je nu een beetje aan de utro gewend en heb je dit daarom? Ik blijf toch voor je doorduimen!