door al het gezeik nu al klaar met sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Echt vandaag moest ik even de stad in en echt overal hoor je het gezeur over sinterklaas. niets is goed en alles word af gekeurd. bij de xenos kei leuke sint versieringen en poppen. Nouhou daar moest dus door verschillende personen wel iets van gezegd worden

over al waar je komt hoor je wel wat.

als het aan mij ligt gaat dit jaar de sint ons huis voorbij.

zijn er nog meer mensen die er al tabak van hebben?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waarom trek je je iets aan van anderen. Maak lekker je eigen feestje.... Hij komt pas de 16e ;)

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oh, in dat geval ben ik echt Oost-Indisch doof hoor. Je schrijft dat je de versieren zelf wel keileuk vind. Geniet daar gewoon van. Wat wil je met dit topic bereiken? Negatieve dingen over sinterklaas lezen? Sorry maar daar heb ik persoonlijk geen zin in want het is een super leuk feest!

(maar goed, wie wil klagen doet dat hier dan maar hoor, liever hier dan hardop in de winkel graag)

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Het is mij niet helemaal duidelijk of je opmerkingen van bekenden bedoelt of meer in het algemeen het gedoe rondom Sinterklaas.

Ik ben altijd klaar met Sinterklaas, ik heb er niets mee! Voorheen vierden we Kerst maar schoonzuslief is verzot op Sinterklaas dus we zijn weer gewoon de sjaak dit jaar!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

nou het is meer van mij afschrijven. ik heb er totaal geen zin meer in. het hoort een leuk vrolijk kinderfeest te zijn. en nu hoor je in winkels alleen maar geouwehoer. dan heb je zo'n judas die begint te roepen sinterklaas bestaat niet. in de stad ook mijn oudste hoorde in een winkel (intertoys notabene) mensen het er over hebben. nu zegt hij nog mama die mensen zijn een beetje gek die zeggen dat sinterklaas nep is die krijgen vast geen kado's ;)

ik irriteer mij mateloos aan dat dit zo opspeelt overal.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Weet niet waar jij woont, maar ik heb dit nog nooit zo ervaren.. En dan nog, laat die mensen lekker zeiken. Je laat je plezier toch niet vergallen door gemopper van totaal onbekenden?

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Laat iedereen maar zeuren, I love sint en piet!

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Precies! :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is idd zeer irritant:x
    Weet niet of het een kind was of volwassene die dat zei? (Een volwassene mag ik al helemaal niet hopen) vind dat je zelf mag beslissen of je kinderen erin gaan geloven maar ze moeten wel het fatsoen hebben hun mond te houden tegen andere kinderen die wel geloven)

Verder trek je er lekker niks van aan. Ik vind dat er ook veel gezeik is maar daar wordt de pret niet minder om.

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook wel klaar ben met al het gezeur. Al weken word FB beheerst door al het negatieve gepraat over zwarte piet. Dan begint het gezeur over de pepernoten die al te vroeg in de winkel zouden liggen (elk jaar weer) geniet gewoon van een eeuwenoude traditie!

11. Ellen291982

Vind ik ook hoor, maar voor sommige mensen is het blijkbaar onmogelijk er niet over te zeuren.

12. Ja, er is veel negativiteit over op het moment.... Misschien vanwege de crisis ofzo? Mensen willen stiekem die pepernoten wel kopen maar moeten zuinig zijn dus gaan ze het afzeiken? Zoiets... ;)

13. Ellen291982

Haha ja dat zal het zijn:)

14. Ellen291982

Voor de zeurders boek een lekkere lange vakantie en kom op 6 december weer terug!

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Gelukkig trek ik mij niet zo veel aan van wat anderen zeggen en vieren wij dit jaar gewoon weer Sinterklaas! Dit jaar zelfs voor de eerste keer met ons zoontje.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Geweldig toch sinterklaas de mooiste dag van het jaar 5 december :cool:.
    Hier hoor ik niks geen gezeur ook niet van de buitenlandse mensen die vieren hier net zo hard mee en natuurlijk heb je hier ook heus zeikerds maar dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres ik ben dan heel kort door de bocht van dan ga je toch lekker ergens anders wonen waar ze geen sint vieren, dit hoort bij NL staat het je niet aan dan zou ik zeggen zoek een ander land uit. Dus tegen mij zeurt niemand en zo wel krijgen ze gezeur terug en daarna vergeet ik het snel weer want wij genieten er van

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    En dit is nu precies de bedoeling van al dat gezeik. Dat mensen het niet meer gaan vieren. Ze hebben je dus precies waar ze je willen hebben. Laat ze toch zeuren en vier zoals jij het graag wil

18. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Kom op zeg, trek het je niet zo aan wat volstrekt vreemden zeggen. Stop die energie in iets leuks, zoals een tof Sinterklaasfeestje plannen :)

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier wordt gewoon uitbundig sinterklaas gevierd hoor! Ik heb het altijd een leuk feest gevonden! Er hangt dan ook altijd zon fijne sprookjes achtige sfeer (al wordt dat nu wel een beetje om zeep geholpen) en mijn meisje is dan 2, 5 en ze vond het vorig jaar al zo leuk! Wij gaan lekker hier naar de intocht, het sinterklaas huisren lekker feest vieren! En al die zeikerds laat ik lekker links liggen!

20. tuc

tuc Niet meer actief

Ach joh die klepzeikers zijn er elk jaar..maar idd het lijkt steeds erger te worden.
    Ze mogen van mij vinden wat ze willen; ik blijf het vieren.

Maar als ik 1 volwassene of groter kind in het openbaar tegenkom die expres roept dat de sint niet bestaat, dan sta ik niet voor mijzelf in. Dan wordt ik echt aggressief.

Deel Deze Pagina