Heey, Ik heb al sinds een aantal dagen last van krampen vooral 's avonds. Gisteravond dacht ik dat het misschien wel eens zou gaan doorzetten, maar nam het vervolgens weer af. Ik heb redelijk geslapen, maar desondanks erg moe vandaag, geen honger en heb echt (zonder reden) zin om te huilen. Bij langer zitten, opstaan en lopen heb ik sowieso wel last van mijn bekken en doet het pijn om in beweging te komen. Ongeveer 45 minuten geleden stond ik echter op van de bank en dacht ik dat iemand een mes in mijn bekken stak ofzo.. echt behoorlijke pijn die zeker een minuut aanhield. Ik dacht eerst nog misschien door het opstaan, maar nu gaat het opstaan enzo alweer veel beter. Heb wel meteen een harde buik als ik nu loop. Zou dit een eerste wee geweest kunnen zijn? Mijn water is niet gebroken. Hoeveel tijd kan er tussen de eerste weeen zitten? Langs de ene kant vind ik het echt eng (eerste kindje ook), maar langs de andere kant hoop ik de pijn snel weer te voelen. Afgelopen dagen al veel last gehad en van mij mag het dan ook wel doorzetten. Wat denken jullie? Zou dit het begin kunnen zijn?
Scherpe steken lijken me meer dat je last van je bekken hebt zoals je al zegt.. bij mij voelde het echt als menstruatiepijn, een golf, die opkwam en weer wegging. Bij mij bleef het vooral onderin mn buik zitten, soms kan het ook over je hele buik zijn
ja miss is messteek ook niet de beste omschrijving. Het overviel me gewoon. De echte messteken heb k indd meer bij indalen gehad..
Ik heb gisteravond ook heel erg buikpijn gehad, in golven. Alsof ik flink ongesteld moest worden, maar dan nog erger. Ik wist niet meer hoe ik moest zitten.De pijn/krampen hielden minutenlang aan. Maar nog steeds niks hier. Het is weer afgezakt, nog wel nu en dan aanwezig, maar wel veel rustiger. Nu ik dit schrijf komt er ook weer 1......auw... En ik heb ook dunnere ontlasting vandaag.
wat spannend roeska! Hoe gaat het nu? Hier nu wat menstruatieachtige krampen. Niet heel pijnlijk, maar ook niet prettig. Hoe gaat het nu met jou?
Ja hier gaat het af en aan. Steeds wat menstruatiekramp. Inderdaad niet prettig, en soms echt pijnlijk.Totaal geen honger vanavond. Vriend vind dat ik moet bellen, maar ik denk dat ze toch niks doen. Morgen heb ik sowieso weer controle om half 10. Eigenlijk ben ik 1 dagje verder . Mijn banner klopt niet helemaal. Ik ben benieuwd hoe het vanavond verder gaat en ik hoop dat ik een beetje kan slapen. Heb jij trouwens ook dat zo'n kramp zeer doet in je billen? Klinkt misschien raar, maar daar straalt het heen, en naar mijn heupen. Ik hou je op de hoogte!
hey, hier is het iets rustiger nu.. Kleine is wel best druk.. Zal dus wel weer niet doorzetten enk ik zo. Ben benieuwd de rest van de avond. Ik had vanmiddag wel,ook uitstraling naar mijn rug, maar verder nog niet gehad. Van jou klinkt heftiger. Kun je laagdrempelig bellen. Bij mijn verloskundige kan ik heel gemakkelijk bellen, dus als ik twijfel ga ik dat ook zeker doen. Als jezelf wat geruststelling/overleg wil zou ik gewoon bellen. Hou me maar op de hoogte en sterkte!
ha meiden, ik leef en lees met jullie mee Hier sinds paar uur flinke harde buiken, koud, zeurende pijn in rug en soort spierpijn tussen schouderbladen. Denk dat het voorweeën zijn...het is onregelmatig en pijnlijk en ondertussen prikken die voetjes me nog zo pijnlijk boven in m'n buik! Wat een beweeglijk kind is het toch! Tijdens zo'n harde buik die best even aanhoudt is er amper ruimte voor rek dus dan doet zo'n beentje best zeer. Net even douche genomen tegen pijn in rug, maar buik werd er alleen maar nog harder van. Het is vaag, net of t gaat beginnen, maar toch ook weer niet ofzo. Ben benieuwd hoe de nacht zal gaan!
hey juffie! Leuk dat je ook meekletst! Geeft toch wat afleiding he! Ik ben ook erg benieuwd naar de nacht. Heb het vluchtkoffertje voor de zekerheid maar helemaal in orde gemaakt. Ben benieuwd hoe het straks bij jullie gaat!
Leuk dat je meekletst. Spannend allemaal he! Mijn vluchttas staat ook zo goed als klaar. Ti's hier nu weer rustiger. Ik ben net vorige week overgedragen aan het ziekenhuis, en heb nog geen ervaring met bellen, dus ik heb geen idee hoe ze zouden reageren. Ik denk dat ze zeggen dat ik het af moet wachten. Ik weet niet zo goed wanneer ik in mijn geval moet bellen, want het is nogal complex. Ik krijg namelijk vanaf het begin tot het eind een ruggenprik ivm chronische pijnklachten. Morgen daar maar eens even overleggen. Tenzij ik straks alsnog kan bellen natuurlijk haha!
hier staat vluchttas ook klaar, moet in ziekenhuis bevallen, dus hoop dat het vannacht rustig blijft.lijkt me niets zo midden in nacht met taxi naar ziekenhuis te moeten sterkte dames, hopelijk kunnen we wat slapen!
hihi of juist niet slapen! Lijkt mij wel fijn in de nacht naar ziekenhuis te kunnen (lekker rustig). Heb veel last van mijn blaas al uurtje of drie. Om kwartier plassen en net ook wat bliedverlies, maar wel minimaal. Hoop dat mijn vliezen breken haha dan weet ik tenminste wanneer het serieus is. leuk dat je ook meekletst birshit! Hoop dat morgen al iemand van ons goed nieuws kan delen!
Ja erg warm nu en dan. Vooral tijdens een kramp of harde buik. Ik heb het al langer, niet echt iets van nu dus.
goedemorgen?! De nacht een beetje doorgekomen. Ik heb redelijk geslapen, maar zoveel pijn bij lopen en plassen. Nu al tijdje wakker door lage rugpijn. Heb de hele tijd het gevoel dat k moet poepen, maar dan eerder zo'n verstopt gevoel. Ga nu maar eens een warme douche nemen, hopen dat dit wat helpt. Ik hoop dat dit allemaal wat voortekenen zijn. Zie me zo geen drie weken meer rondlopen . Hoe is het met jullie?
pfff wat een nacht! ben om 4.15 in slaap gesukkeld. Tot die tijd had ik om de 10 min heftige harde buik en tussendoor ook nog lichte harde buiken....moest ook paar keer flink naar wc dus darmen zijn nu echt wel leeg. Ga zo vk even bellen.... lijkt nu iets rustiger, maar nog steeds veel harde buiken en voel me helemaal beurs... en moe. Lopen is idd lastiger en ook regelmatig gevoel dat ik moet drukken, maar nu zijn darmen echt leeg
Hier een slechte nacht. Weer heel veel buikpijn gehad. Paracetamol hielp nauwelijks.Vanaf een uur of 5 a 6 werd het wat rustiger. Maar ja, toen kon ik niet meer slapen.... Even nog wat geslapen en ik ben er net maar uit gegaan. Ik was er zat van om te liggen. D buikpijn is nog niet over, maar wel minder vaak nu. Straks naar het ziekenhuis voor controle, ik ben benieuwd wat ze zegt. Ik hoop dat ze besluiten eerder in te leiden, ik ben kapot...