Ik heb zoveel vocht in mijn gezicht, dat het gewoon pijn doen. Weet iemand toevallig wat ik kan doen doordat het wat minder wordt. Want dit wordt echt pijnlijk.
Toevallig heb ik hier laatst ook een topic over geopend. Bij mij hielp het om een koud washandje of coolpac op mijn gezicht te leggen. Het was toen wel warm buiten dus nu is het misschien iets minder confortabel. Erg hé! Succes ermee!
Opzich vindt ik het niet zo erg dat ik wat vocht vasthou, het hoort er gewoon bij. Maar het doet zoveel pijn.
je kan evt wat brandnetel thee drinken (in overleg met je VK) dat drijft vocht wat af maar je mag ook niet teveel vocht afdrijven is mij verteld dus meer als extra hulpje, wisseldouches helpen normaal al is dat bij je gezicht wat lastiger.. Goed smeren met creme (de wrijfbewegingen zorgen ook ervoor dat het vocht daar afdrijft) als het weer wat kouder word zal dat ook zeker veel schelen, maar let wel op dat het vocht niet te erg word in elk geval met de combi bloeddruk e.d. kan geen kwaad om dan een keer extra te checken als je veel vocht vasthoud...
ooh ik zie dat je nog maar efkes moet... succes meid!!! je bent er zo weer vanaf en dan heb je wat moois ervoor terug maar houd alsnog je bloeddruk in de gaten...!
Oh vervelend he dat vocht vasthouden! Ik hou ook vreselijk veel vocht vast! Ik mag van de VK 2 kopjes brandnetelthee per dag drinken en eet ook regelmatig salades met bleekselderij erin. Voor de rest kan je er niet veel aan doen zei de VK, ja bevallen!! Nog ff volhouden Chantal, binnen 4 weken ben jij er vanaf! Schijnt vrij snel na de bevalling weg te trekken! Ik heb geen pijn in mijn gezicht trouwens, ik heb hele stijve vingers, enkels/gewrichten door het vocht! En alles is 3x zo dik dan normaal.
Bedankt meiden voor de tips. Ik hoef inderdaad niet zo heel lang meer gelukkig Maar ik ben afgelopen maandag hield ik nog meer vocht vast en toen was mijn bloeddruk helemaal in orde.
Mijn bloeddruk was afgelopen vrijdag juist ietsjes aan de hoge kant, dus hoop dat ie deze vrijdag goed is! Ik heb gewoonlijk 120/70 gemiddeld, soms zelfs ietsjes lager, had nu 120/80. Dus ben benieuwd!