Dames die gaan bevallen. Ik ben bevallen van een 2e zoon. Bij de eerste had ik rug weeen en nu deze keer weer gehad. De tens heeft mij er zo goed doorheen geholpen ik raad het echt aan. Vraag je verloskundige ernaar! Wilde gewoon de tip even delen! Suc6
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Bedankt voor je tip. Mijn kraamhulp heeft er 1 (komt al vroeg tijdens de bevalling als soort doula). Laat hem denk ik ook maar meebrengen voor de zekerheid!
Ik kan er gratis een huren via de zorgverzekering en dat ga ik ook zeker doen. Fijn om te lezen dat het je zo geholpen heeft!
Ik ben ook fan! Heb hem bij beide zwangerschappen gebruikt. Nog een tip: vroeg genoeg aanzetten. Niet pas bij echt heftige weeën want dan werkt het niet meer.
Bij mijn verzekering word het helaas niet vergoed. Balen, want ze zijn best duur in aanschaf. Hier iemand die er (tegen vergoeding) een te leen heeft voor me?
Ik heb een nieuwe overgekocht via een koopjeshoek op Facebook voor 15,-. Misschien marktplaats etc in de gaten houden?