De woensdag 2 januari begon als de meeste andere dagen. Wel had ik wat last van krampjes dit was om half tien s'morgens, ik dacht dit zijn vast voorweeen. De krampen kwamen met regelmaat terug en gelijk om de vijf minuten. Ik heb die dag gewoon de dagelijkse dingen gedaan, de krampen werden niet echt heftiger het was dragelijk. Tegen zes uur s'avonds werden ze wat krachtiger en kreeg ik er wat meer moeite mee. Tegen kwart voor zeven in de avond toch maar de verloskundige gebeld, de weeen bleven steeds om de 5 min komen en hielden een minuut aan. Volgens de vk kon het nog wel even duren (het is mn eerste). De vk zou om 20 uur komen. De weeen kwamen steeds sneller en om even voor achten kreeg ik erge persdrang. Om 20 uur daar was eindelijk de vk, ik bleek toen al tien cm ontsluiting te hebben, en mocht voorzichtig meepersen. Om 20.13 is onze mooie dochter Coby geboren de verloskundige was dus net op tijd. Toen ik naar coby keek ben ik erg geschrokken ze was erg klein ze woog 1907 gr en was 43 cm. Bij mij wilde de placenta niet komen. We moesten beide naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis kwam de placenta er gelukkig nog spontaan uit. Ik heb hierna nog een bloeding gehad waarvoor ik een bloedtransfusie heb gehad. Coby heeft vijf dagen in de couveuse gelegen, zij heeft het erg moeilijk gehad na de bevalling, maar zoals het nu lijkt is ze verder helemaal gezond, ze moet alleen groeien. Op dit moment verblijft ze nog in het ziekenhuis. De vk heeft niet zien aankomen dat ze een kleine baby was erg raar, ook de oorzaak kunnen ze niet achterhalen. Gelukkig doet ze het verder goed. Een heel verhaal maar moest het even van me afschijven. Kan nog steeds niet bevatten wat er allemaal gebeurd is, mede door een supersnelle bevalling. Anita
van harte met de geboorte van Coby! wat een kleintje,maar wat heerlijk dat ze zo vlot naar huis mocht. blij dat jij het ook zonder opertatie heb kunnen stellen. ik wens jullie alle geluk van de wereld en geniet ervan meis. groetjes diana
Van harte gefeliciteerd met de kleine. Was ze te vroeg geboren of zo omdat ze zo licht was of wel op tijd maar gewoon licht. En komt ze nu alweer goed aan?
Wat schrikken dat ze zo klein was! Idd wel gek dat de VK dat helemaal niet gezien heeft...ik hoop dat ze het goed doet en lekker gaat groeien...Wel vervelend voor je dat je je meisje nu niet thuis hebt. Ons kereltje heeft ook even in het ziekenhuis gelegen en ik miste hem vreselijk, het was echt een leeg gevoel. Ik hoop dus echt dat ze snel naar huis zal mogen!
Jeetje, dat is ook lekker snel gegaan En wat gek dat de vk dat niet had kunnen schatten! Een klein maar lief meisje, coby! Geniet van je kleine meid en gelukkig is alles goed gekomen! -x-
Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, is ook allemaal zo snel gegaan. Gelukkig gaat alles goed met jullie.
hoi hoi van harte gefeliciteerd met je meissie en wat een vlotte bevalling en dat voor een eerste geniet maar lekker van je meissie en hoop dat ze snel naar huis mag groetjes nathalie
hartelijk gefeliciteerd 2 jan is de beste beval dag Hopelijk mag jullie kleine snel lekker mee naar huis
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoe gaat het nou met haar? Is ze al thuis? Hoop het wel voor je. Geniet ervan!
Hoi ff een update. De kleine meid doet het super, ze weegt nu 2254. Morgen mogen we haar eindelijk meenemen naar huis. Bedank voor de lieve reactie's Groetjes Anita