Wat is jouw favo stedentrip?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Minny, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik wil er even tussenuit in feb of maart met mijn man, voor 2 nachtjes. Wat is nou een leuke bestemming?

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Londen, Brussel, Barcelona, Madrid, Rome, Edinburgh, Stockholm, Lisabon! :)

3. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    #3 Huis van Puck, Jan 4, 2013
    Last edited: Jan 4, 2013
    Gent!! Super hip en gezellig. Mooie rondvaart met in de winter warme dekens, moderne winkels, uitgaan, kleine bioscoopjes en super leuke bed and breakfasts om te verblijven. Zo leuk dat je gewoon niet kunt kiezen. De oude wijk het Patershol met heerlijke steegjes en knusse snuiterijen. Op zondag rommelmarkt en boekenmarkt en het SMAK museum (ubermodern) waar je een picknickmand kunt meenemen om in het prachtig park achter het museum te lunchen. Doen!!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Barcelona!!!! Of Brugge, erg leuke stad ook!

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Helsinki :D weer eens wat anders, supermooie stad. Ik ben een week geweest en ben ook met de boot nog een dag naar Tallinn (estland) geweest

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Rome of Praag! Maar er zijn nog veel meer mooie steden binnen Europa.

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Stockholm, Boedapest, Helsinki (relatief klein).

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Londen & Dublin

9. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik dacht aan Nl. Ik vind Den-Haag en Utrecht erg leuk!

10. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Er zijn zoveel leuke steden binnen Europa. Ik vond zelf oa Stockholm, Kopenhagen, Berlijn en Milaan (vooral om te shoppen) erg leuk. Maar mijn echte aanrader is Kiev (Oekraïne)! Ben er van de zomer geweest, erg interessante stad met een hoop bezienswaardigheden. En goedkoop!

11. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ben laatst nog 2 dagen in Den Haag geweest, idd een hele mooie stad. Maar wil nu graag naar het buitenland, even eruit!

Niemand heeft het over Parijs???

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Londen, Dublin, Barcelona, Madrid, Rome of wat dichterbij misschien Antwerpen.

Parijs vind ik erg tegenvallen, Berlijn ook trouwens.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Londen!

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Istanbul! Maar dan zijn 2 nachtjes eigenlijk te kort ;)

15. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja niet te ver omdat we maar 2 nachten gaan. We zijn nu steeds 1 nachtje weg geweest zonder kids en willen nu 2 nachten proberen. Gent lijkt me ook mooi, maar heb je daar wel dat echte buitenland gevoel?

16. YouBri

YouBri Actief lid

Jan 28, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Minny,
    Ik had dus hetzelfde idee afgelopen maand. Ik heb heb het alleen als kadootje onder de kerstboom gelegd. Ik heb gezegd dat ik hem volgende week vrijdag meeneem voor een momentje met z'n twee.
    Hij denkt nu nog dat we een dagje iets leuks gaan doen.

Echter...
    We gaan op citytrip naar Praag! En hij weet nog van niets! Vind het zooo spannend! En moeilijk om mn mond te houden:)

Afijn, ik zat me dus ook af te vragen waar we naartoe konden gaan op citytrip..
    Voor Barcelona vond ik 2 nachten te kort en Londen en Parijs vielen al af omdat manlief daar al eens is geweest en daar niet nog eens naartoe wilde (Parijs dan toch).
    Toen ben ik tickets gaan bekijken. Wilde er niet teveel geld aan spenderen, dus zocht een goedkope vlucht met gunstige vliegtijden.
    En daarmee kwam ik dus uit op Praag. Anderhalf uur vliegen maar. Rond 12.00 vertrekken en de zondag erna pas tegen 22.00 terugvliegen. Ideaal dus.
    En reacties die ik op internet gevonden heb over Praag zijn allemaal superpositief!

Maargoed, ik kan je pas over anderhalve week vertellen hoe het bevallen is;)

17. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Wat een super leuke verrassing YouBri. Ben heel benieuwd naar zijn reactie...

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lissabon, Praag en Wenen

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

En Porto moet ook een geweldige stad zijn, niet al te duur maar veel te zien

20. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Praag!
    erg leuk/mooi/betaalbaar!

Share This Page