wij gaan dit jaar met zn 5e naar frankrijk maar willen te hoogte van Metz overnachten. wie heeft er een goede leuke tip geen F1 of dergelijke langs de snelweg brrr niks voor mij
Wij gaan dit jaar voor de 2e keer in metz overnachten.. Geen F1 hoor.. Via vacancoleil geboekt.. Echt geen idee hoe hij heet.. Maar goed hotel is het vonden wij..
Moet je maar ff kijken op hun site.. Er staat er maar 1 in metz die hun aanraden.. Overigs dit jaar via het hotel zelf geboekt is goedkoper dan via vacansoleil.. Daar geloof ik 95 euro en nu betalen we 45 euro (dacht ik) gewoon via Google gevonden.. Is net geen 500 km wij gaan met 6 personen moesten 2 kamers boeken
Ik kon dus ook niks leuks vinden in Metz. Uiteindelijk maar gekozen voor een B&B die 1,5 uur rijden verderop ligt in Frécourt. Hij heet B&B Mirage en is van Belgische eigenaren.
Misschien te ver uit de richting (75km) maar net over de Luxemburgse grens in Duitsland ligt camping Warsberg. Word oa bij Canvas aangeduid als overnachtingscamping en de tenten en stacaravans zijn ook per nacht te boeken.
Ik zou een B&B zoeken hebben wij 2 jaar terug ook op 2 verschillende plekken gedaan 1 rond de buurt van Lyon en 1 rond Parijs echt SUPER leuk voor weinig geld en heerlijk diner en ontbijt erbij. Eerste was van Belgische mensen 2de van Nederlandse mensen met 4 kinderen erg leuk