Hallo allemaal, Eind mei verwachten wij ons tweede kindje. We willen graag in september nog een midweekje op vakantie in Nederland, maar weten niet zo goed waarheen. Ons zoontje is dan net 2 (juli) en zijn zusje zo'n 3 maanden. We zoeken een plek waar je ook kan zwemmen en waar er bij slecht weer ook wat te doen is voor de oudste. Ik vind luxe prettig, in de zin van een vaatwasser en comfortabel huisje. Al snel komen we uit op landal/centerparcs maar dan is de vraag: welke locatie? We willen graag maximaal op n uur rijden vanaf Rotterdam zitten ivm het vervoer van de jongste. Wil haar nog niet te lang in de maxicosi hebben. Wie heeft er tips of leuke ideeën? Bedankt!
Hier valt de Veluwe altijd wel in de smaak. Wij vinden Landal Miggelenberg en Landal Coldenhove mooie parken.
Aquadelta is erg leuk. Simpel zwembad maar een groot en warm peuterbad. En ook een binnenspeeltuin erbij. Huisjes zijn ook netjes.
Wij zijn met onze baby van 6 weken met de camper naar Italië geweest. Ging prima. Veel tussenstops ect. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het echt geen kwaad kan om iets langer dan een uurtje te rijden hoor, dan stop je toch gewoon een keertje extra tussendoor? Wanneer je de reistijd iets bijstelt, heb je veel meer mogelijkheden namelijk
Hof van Saksen. Is iets verder rijden, is in de buurt van Assen. Daar hebben ze een grote indoorspeeltuin, wat ideaal is als het weer wat minder is, en een prima zwembad met een peutergedeelte met glijbaantjes e.d.
Wij wonen zelf aan het water dus willen eigenlijk richting de bossen. Bedankt voor het meedenken ballon, maar ik zie zo lang rijden echt niet zitten. Daarnaast gaat er dan ook nog een 2-jarige mee, die doe ik geen plezier met een 2 uur durende rit. Een uur afstand vanuit Rotterdam is er voor ons genoeg keuze.