Hey mede mama's, Ben gewoon even benieuwd! Ik mag morgen weer om 7u aan de slag om onze oude en hulpbehoevende medemens uit bed te halen en klaar te maken voor alle nieuwjaars visite. Wie heeft er nog meer een kort nachtje? Ik ga m'n best doen er om 2u in te liggen,eerder slaap ik toch niet ivm vuurwerk.. Hoop morgenavond op tijd naar bed te kunnen maar vrees dat ik dan een beetje zenuwachtig ben omdat zoonlief 2jan zijn eerste verj gaat vieren. Ik zal dus wel beetje emo terug liggen denken aan vorig jaar haha en weer niet goed slapen..
Ik mag vanavond om half 11 tot morgenochtend 7 uur, helaas nachtdienst.. Dus voor mij helemaal geen oud&nieuw feestje
Tja ben wel vrij, maar ben ook moeder van een peuter en een baby, dus als ik geluk heb kan ik tot 7 uur blijven liggen, maar meestal is het dus eerder. En ik zal vast de enige niet zijn hier
Ikzelf niet maar manlief wel! Die mag ook weer om 7uur paraat staan. Ben benieuwd hoe laat hij vandaag thuis is, het schijnt enorm druk op de SEH te zijn!
Wij zijn hier wel vroeg wakker door de kids maar hoeven gelukkig niet te werken. Werkse en drink veel koffie
Dit dus, maar dat is minder erg dan werken. Ik kan gewoon lekker hangen op de bank. Veel plezier vanavond en sterkte morgenochtend!
Dank je.. Ik werk ook liever met kerst maar dit jaar heb ik een ramp rooster.. 1kerstdag al van 7-15.30 gewerkt en nu morgen dus ook weer.. Ach ja wat is 1 kort nachtje op een mensenleven.. Mijn zoon is een slaapwonder doe tukt lekker door tot 8.30 op z'n vroegst.. Fijn voor papa..
Hier nog zo'n arme stumper!! Morgen 7 uur idd weer paraat voor de oudere en hulpbehoevende medemens..... Moet eerlijk zeggen, dat ik het ergens ook wel leuk vind hoor, vandaag ook gewerkt, en er hangt dan toch een andere sfeer op de afdeling. Vandaag al voorwerk gedaan, mensen een dagje eeer douchen ed, zodat we morgen iets minder hard hoeven te lopen! Dames, veel succes voor iedereen die moet werken morgen en heel veel plezier vanavond! EEN GOEDE JAARWISSELING!!!
Klopt ook hoor! Hier ook ander sfeertje, kom de dag wel door! De oudjes vinden het meestal ook wel sneu dat we er zo vroeg moeten zijn haha.. Jullie ook allemaal fijne jaarwisseling en op naar een geweldig 2013!!
Hier ook een stumper die gelukkig pas om 8.30 op pad hoeft om de oude medemens uit bed te halen! Mijn route duurt gelukkig maar tot +- 10.30 en ook morgenavond ben ik aan de beurt!
ik mag morgenvroeg ook weer om 8.00 uur paraat staan voor de oudere medemens!!! Ik mag dan al boven de kookpot gaan hangen om een heerlijke warme maaltijd om 11.30 uur klaar te hebben voor de nonnen in het klooster waar ik werk!!! ach ja hoort erbij als je voor bepaalde beroepen hebt gekozen, ik persoonlijk heb er niet zoveel moeite mee (de drank vanavond laten staan dan weer wel)
Moet ook om 7 uur werken, zal wel een kort nachtje worden vind ik niet zo erg Morgenavond er maar wat eerder in
7.30 morgen weer beginnen! Wij hebben hier besloten maar vroeg naar bed te gaan..dochterlief is meestal ook vroeg wakker en slaapt dan helaas vaak niet meer
Iedereen die moet werken succes, Ik werk negen van de tien keer met kerst, omdat ik oud en nieuw gewoon liever vrij wil zijn.. Zo ook dit jaar... Ik vind best dat ze een regel mogen maken dat je eens in de 5 jaar ofzo alle feestdagen vrij mag zijn.. Als je dat laat rouleren met de collega's is het eerlijk verdeeld..
wat erg he, ik liep in de ziekte wet en belde dat ik het rustig aan weer wil op bouwen. en wat denk je ik mag 1 januari om 4:30 beginnen. dus voor mij word het of niet slapen of een kort nachtje.