Even een vraagje; mijn dochter wil graag in een eigen tent (dat mag, mits ze in de voortent staat) Nu had ik zo'n pop-up tent gekocht bij de action en ik stond gisteren bij de vrijbuiter en nu hoorde ik dat deze popup puur voor een aantal dagen is en niet om langdurig in de liggen ivm condensvorming en dat een tent met binnentent beter is. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen... de kans bestaat dat we de voortent eruit ritsen en dat we alleen nog een luifel over hebben, vandaar onze keuze voor een tentje. Wat zouden jullie doen?
Als je gewoon goed lucht iedere dag moet het kunnen lijkt mij, daarnaast staat hij droog onder de voortent en zal dus niet echt nat worden. Vind dit wel moeilijk.
"Vroeger" mochten mijn zusje en ik ook in ons eigen tentje in de voortent. Wij hadden zo'n iglo tentje. (Volgens mij had mijn vader alleen t binnententje opgezet). Ging altijd prima!
Ik snap dat ze dat bij vrijbuiter zeggen (kun je daar mooi nog een ander tentje kopen), ze hebben ook wel een punt, maar als je een paar weekjes gaat kamperen en iedere dag de tent lucht moet het naar mijn idee wel mee vallen. het is denk ik alleen om snachts in te slapen, en maar voor 1 persoon, als het heet is laat je de "deur" misschien zelfs open snachts, ik zou er geen probleem van maken en gewoon lekker dat pop up tentje gebruiken.
Tsja, als je het tentje puur alleen in de voortent wil gebruiken zou ik geen andere kopen, gewoon de rits openlaten of eventueel een ventilatieopening erin knippen (weet niet hoe duur de tent was?)
wij hebben dit, beide meiden slapen erin. zit bij ons in de voortent https://www.obelink.nl/binnentent-voortent.html?sqr=tent%20in%20voortent& overdag gebruik ik het als opslag ruimte
Wij hebben ook een popup tentje in de voortent. Overdag luchten en nergens last van. Bij ons zit er wel horregaas in.
Ik heb dat tentje van de actionook, en eens uitgeklapt en wat blijkt... er zit een binnentent in! Dus dat is erg fijn! Inklappen is ff lastig