Tentoonstelling 'Real human bodies'

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baukje1985, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    In Groningen is binnenkort deze tentoonstelling en zou daar graag met mijn zoon van 6 jaar heen willen. Echter twijfel ik over de geschiktheid voor kinderen van deze leeftijd. Hij is erg geïnteresseerd in het menselijk lichaam. Kijkt ook altijd medische programma's met mij mee. Maar zou dit niet te indrukwekkend zijn voor hem?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Persoonlijk zou ik 6 jaar daar nog wat te jong voor vinden, aangezien daar echte menselijke lichamen voor zijn gebruikt.
    Is Corpus misschien wat voor hem of is dat vanaf 7 jaar? Vond mijn dochter heel interessant.

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Het is een hele bijzondere tentoonstelling, maar sommige dingen vond ik ongeschikt voor jonge kinderen. Kan misschien te schokkend zijn. Corpus ben ik nog nooit geweest, maar dat lijkt mij super interessant voor kids.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn dochter wil ook al een tijd naar Corpus. Ik lees nu dat ik het niet helemaal goed gelezen heb. Er staat nl dat het vanaf 8 jaar is. Ik nam aan dat ze daaronder niet naar binnen mochten. Nu lees ik net dat ze vanaf 6 jaar wel naar binnen mogen. Daar wil ik binnenkort met de oudste heen.

Die tentoonstelling die jij bedoeld is die ook weleens in de randstad? (Weet zo even niet welke plaats)

Deel Deze Pagina