Zonvakantie in December suggesties?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mississippi, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies

We willen in december (liefst met de kerst en de week ervoor) een zonvakantie boeken. We weten alleen niet zo goed waarheen met een peuter van 2,5 en een baby van 7 maanden. Wie heeft er een leuke suggestie qua land/streek/accommodatie? Kindvriendelijk en strandweergarantie is een must!

Alvast bedankt!

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

3. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Zoals hierboven, of Bonaire, Aruba, Kaapverdië, maar Canarische eilanden kan het ook nog prima weer zijn. Wij zijn al vaak eind november/ december daarheen geweest en altijd minimaal 24/25 graden

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    canarische eilanden vind ik zelf best koud dan... dus ik zou het wat verder weg zoeken

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    als strandweer een must is zul je echt verder riching evenaar (of eronder) moeten vliegen. Antillen zijn dan idd goede optie!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt voor de reacties. Canarische eilanden durf ik idd niet aan, ik wil zeker zijn dat het strandweer is :)

7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Dubai is het dichtst bij maar niet echt gericht op kinderen dus ik zou het in de Antillen hoek zoeken.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn in Dubai geweest met de kindjes en was geweldig.
    Wij gaan nu voor de tweede keer op rij naar Curaçao, bevalt ook erg goed!

Hopsatee vindt dit leuk.
  9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dubai is inderdaad heel leuk, ook voor kinderen. In december is het rond de 25-30 graden.

Kaapverdië is ook leuk als je alleen in het resort blijft. Buiten het resort is er letterlijk niks.. wij hadden in december 30-35 graden

Afgelopen december waren wij naar Mexico en wat was dat leuk!! Echt een van de leukste vakantiebestemmingen waar ik ben geweest. Ook rond de 30-35 graden

Ik wil dit jaar of volgend jaar (even kijken of het dit jaar nog gaat lukken..) in december naar Sri lanka of Thailand.

10. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Mag ik vragen wel resort jullie hadden in mexico? Wij zitten daar zelf ook naar te kijken hebben kinderen in de leeftijd van 5&7:)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij zaten in Sandos caracol eco resort.

Zoooooooo'n aanrader!!!! Vooral met kinderen. Er lopen echt heel veel dieren los door het park. Wasbeertjes, leguanen, schildpadden, aapjes slingeren in de bomen. Mijn dochters hebben de aapjes zelfs bananen gevoerd! Je kan er fietsen (fietsen zijn er ook met kinderzitjes) je hebt een heel groot kinderzwembad met veel glijbanen, strand, veel restaurants, veel kinderactiviteiten, er zijn echte cenotes op het resort, er zitten originele Maya tempels op het resort, etc etc... Echt te veel om te vertellen maar echt een hele grote aanrader!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

O en je hebt standaard een hele grote jacquzzi op je kamer. Wij hadden met zijn 4en erin nog ruimte over :D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gaan elk jaar naar familie in Dubai meestal in Februari maar in December is het ook aangenaam!

14. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16

Klinkt heel goed, wij hadden het sandos report ook in gedachten hoeveel dagen waren jullie? Xxxx

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks allemaal!

wij waren Sandos eco ook tegen gekomen! Ziet er echt fantastisch uit! Cancun is zo'n 10,5 uur vliegen zag ik? Is dat een beetje te doen met 2 kleintjes waarvan er 1 op schoot moet de gehele reis?

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.052
    113
    Thailand of wellicht Florida, al weet niet zeker of strandweer daar gegarandeerd is.

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

2 weken. Je bent al 2 dagen kwijt aan reizen..

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Onze dochters hadden een eigen stoel en ik had een monkeygo gekocht. Ging prima! Klopt is inderdaad zo lang vliegen maar het is het echt waard.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij zijn een paar jaar geleden naar Miami geweest in december. Was echt heerlijk warm! Ruim 30 graden.

suus1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina