Tepel en tepelhof

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje2381, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Op dit moment heb ik het idee dat mijn tepelhof groter is geworden en die puntjes op de tepelhof veel groter en dikker is dan normaal, ze zijn echt aanwezig. Ik had al eerder vertelt over steken in mijn borsten, maar nu voel ik daar niet meer zoveel van.

Ik probeer mezelf niet teveel er aan te hechten dat ik zwanger ben, want straks ben ik dat niet, maar het houd me zo erg bezig! :(

Wie herkent deze tekenen? Het is iedere maand weer spannend. Zal het wel of zal het niet? Pffffffffff, gek word je er van. :x

2. Niet meer actief

hoi meid
    moeilijk is dat he
    ik hoop dat de duivels wegblijven en je idd zwanger bent
    succes met wachten ;)

3. Niet meer actief

Hoi Kaatje. In de vorige ronde werd mijn tepelhof ook ineens groter en donkerder. Maar wat bleek uiteindelijk......het waren schijn-zwangerschapssymptomen. Omdat ik door een aantal andere dingen ineens rotsvast ging geloven zwanger te zijn, hielp mijn lichaam een beetje mee er zwanger uit te zien zeg maar. Ons lijf is een mysterieus iets. Het reageert heel sterk op onze (on)bewuste gedachten en gevoelens. Vooral relaxed blijven dus. Wanneer je zwanger bent, wijst een test dat binnenkort uit. Succes meid!

4. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Er zit idd niets anders op dan te wachten, maar ik ben niet zo dat ik zoals jou rotsvast geloof zwanger te zijn. Ik weet dat het er dik in zit dat ik het wel ben, maar dat er kans is dat ik het niet ben. Ik heb ook vaak gelooft zwanger te zijn en dan werd ik toch ongi, en toen had ik het echt losgelaten, omdat ik niet weer zo'n blunder wilde. Toen ik begin deze maand zag dat ik ontzettend vruchtbaar was vanwege het slijm hebben we die zelfde dag geklust en 1 dag overgeslagen en daarna weer geklust. Ook voel ik nu een bepaalde druk in m'n buik. Ik ben niet misselijk of duizelig en heb voor de rest geen andere klachten. Dus ik hoop dat je me begrijpt dat het me nu wel bezig houdt en dat ik het een erg spannende tijd vind. We zullen het wel zien of ik over twee dagen nog steeds niet ongi ben.......

5. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Wie kan mij vertellen dat........

ik weet dus nog steeds niet of ik zwanger ben, maar ik heb me gisteren nogal ingespannen, ik ben wezen stofzuigen en dweilen, en ik kreeg ontzettend veel last van m'n buik en laag onder in m'n rug en heupen. Nu ik dus heerlijk geslapen heb, is de pijn weg. Kunnen deze klachten ook voorkomen als je zwanger bent? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, ook niet als ik ongesteld moet worden. Wie kan mij meer vertellen?

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Klopt je banner wel?

7. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    ongeveer wel, want ik had 1 februari dat vruchtbare slijm en ben ik mijn cyclus dus gaan berekenen.

8. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik vrees dat ik misschien toch ongesteld ga worden, net toen ik naar de wc ging had ik een klein beetje bloed verloren en heel veel slijm. Nog even afwachten..... maar niet getreurd dan ga ik gewoon door naar de volgende ronde. ;)

Deel Deze Pagina