dag meiden , tog een vraagje over dat testen.mijn cycles is egt heel verschillend vorige maand duurde het 29 dagen ,de maand ervoor 27 ,en die andere maanden ervoor maar 25 dagen. maar heb nu mijn banner op 29 dagen gezet.. maar nu is mijn vraag zou ik al kunnen testen of liever ff wachten ermeej wie kan mij un antwoord geven ... gr wendie
Ik zou wachten tot 1 dag na NOD dan ben je misschien een dag overtijd en heb je iets meer zekerheid. Of de zijn dan gekomen en het kost je dan geen testje.
hee Monique. je hebt gelijk zo had ik het nog niet eens bekeken spaar ik me wat geld haha bedankt voor je snelle reactie groetjes wendie
Mijn advies is ook wachten tot minstens dag 29 in jouw geval, weet ook dat dit moeilijk kan zijn hoor. Succes en veel geduld gewenst, Bibu !
Ik hoor te zeggen: wachten, maar ik kon ook nooit wachten dus zeg ik: testen! maarja misschien ben je nog te vroeg. Succes Irisje
ik kan ook nooit wahcten denk dat ik ook al zou gaan testen haha maar ja wil je geld besparen dan zou ik toch wachten als je dat kunt haha. knuf tamara
ja tamara.. als ik nu zeker wist dat ik een positief test boeide me dat geld niet maar misjien is het nog te vroeg..maar het leifste haalde ik nu een testje,omdat ik zon raar gevoel heb erbij,ik voel me heel anders nu,als sinds enn dikke week last van mijn buik kleine steekjes,en misselijk bij vlagen,en op mijn tepelhof is het heel erg droog.heb ik anders nooit.heel raar egt apart dat gevoel maar ja je lichaam kan je voor de gek houden he..maar dat weten jullie inmiddels al dus ik wacht ff af tot zaterdag of zondag..(zeg ik nu) groetjes wendie
Wachten...als ie er zit...zit ie er dan ook nog Flauw natuurlijk....maar als het negatief is...weet je nog niks. Elmo
Wachten tot na je 29e dag. Wat Elmo ook zegt als je zwanger blijkt ben je dat over drie dagen ook nog. Ik heb zelf nooit getest voor mijn nod. Puur om mezelf niet gek te maken met vage lijntjes. Ook nu heb ik pas twee dagen na mijn nod getest.
ik zou eigenlijk zaterdag kunnen teste..maar ik heb met mun eigen afgesproken dat ik pas zondag of maadag test als de duivels er nog niet zijn dan he gr wendie
Nee Wendie, Dat zou ik niet doen hoor te vroeg testen... DAS ECHT NIET SLIM! hihihihihihihihihihihihihihi