Vriend verminderd vruchtbaar

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nanja, Oct 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nanja

Nanja Lid

Aug 14, 2011
    20
    0
    0
    Hoi,

We hebben laatst te horen gekregen dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is, terwijl we een zoontje van 2 hebben en daar waren we binnen 5 maand zwanger van.
    Nu hoor ik wel eens dat mannen ook vitaminepillen etc kunnen slikken te bevordering van de vruchtbaarheid.
    Heeft iemand tips of ervaringen voor mij?

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hier is manlief ook verminderd vruchtbaar. Hij zit nu aan de foliumzuur en selenium/zink omdat ik daar positieve berichten over heb gelezen en baadt t niet dat schaadt t niet;)
    Hopelijk mag er gauw een 2e kindje voor jullie komen!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    mijn vriend slikt zink selenium en foliumzuur en dagelijkse vitamines en drinkt weinig bier en koffie let op ze ondergoed ook tijdens het slapen dekens en boxer is te veel en vooral veel water drinken en gezond leven ... dat is mischien wel het belangrijkst gezond leven en sporten niet te zwaar zijn en zeker niet roken , drugs en medicijnen slikkken

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    tevens hoe vaak hebben ze die test gedaan ? want volgens mij kan je pas na 2 of 3 testen goed zeggen wat de eind stand is want als je vriend bv ziek is geweest of medicijnen heeft gebruikt kan dit al het zaad verminderen

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Wij hebben 1 x zo'n test gedaan (incl samenlevingstest) en vrienden van ons ook.... uitslagen waren ook echt niet goed máárrrr... juist die maanden zijn we zwanger geworden.

Ik ben het dus eens met MissyMaaike ;)
    Al kan ik je teleurstelling en verdriet héé'l goed voorstellen... Ik belde die dag ook jankend naar mijn moeder met dat slechte nieuws..

7. Nanja

Nanja Lid

Aug 14, 2011
    20
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat lief dat jullie reageren. Het sperma van mijn vriend is twee keer gecontroleerd. De eerste keer was het goed, maar de tweede keer was eht dus helemaal mis. We zijn nu doorverwezen naar Zwolle.
    Het was wel schrikken, omdat je hier niet vanuit gaat, ook omdat we al een zoontje van 2 jaar hebben. Verder leeft hij heel erg gezond. Drinkt en rookt niet en sport veel.
    Ik zal jullie op de hoogte houden.

Bedankt voo rjullie lieve reacties.

Liefs, Nanja

Share This Page