Hoi, ik slikte voordat ik zwanger was al Gravitamon en heb toendertijd ook Mamma's Pregnancy (visoliecapsules) besteld. Dit voor mij om persoonlijke redenen omdat ik in een column van Care for Women heb gelezen dat als je zelf last hebt van allergieën het goed is om in je zwangerschap visolie capsules te slikken om de kans op allergieën bij je kindje te verkleinen. Ook is het goed voor je huid en het ondersteunt de ontwikkeling van de hersenen en het gezichtsvermogen van je baby. Ik ben nog niet begonnen met de visolie capsules omdat ik in eerste instantie wilde wachten tot de 1e echo. Wanneer zou ik het beste kunnen beginnen, ik ben nu 6 weken zwanger. Wie van jullie slikt dit nog meer en wanneer zijn jullie begonnen? Ik neem de Gravitamon 's avonds tijdens de maaltijd in, wanneer zou ik de visoliecapsule het beste in kunnen nemen, tegelijk met de Gravitamon of 's ochtends?
Ik neem de gravitamon en visolie capsules tegelijk in tijdens de avondmaaltijd... Ben dat rond 10 weken gaan gebruiken, daarvoor foliumzuur
Nou ik heb net mijn eerste visolie capsule ingenomen maar wat een drama om dat ding weg te krijgen zeg.. Ik wil hem ook niet lang in mijn mond houden omdat ik dan bang ben dat ik die vieze vis smaak in mijn mond krijg. Iemand nog tips?
Ik heb hem vanmorgen niet weg kunnen krijgen en dat ding knapte in mijn mond. Ik ging zowat over mijn nek van de vieze smaak. Ik kreeg helemaal kokhals neigingen en hartkloppingen vond het best wel eng en heb me best wel druk gemaakt. Vraag me af of dit kwaad kan voor de baby? Hoop het niet. Morgen ga ik het opnieuw proberen maar dan met vla.
Volgens mij kan je het best zo snel mogelijk beginnen met visolie omdat het ook de ontwikkeling van de hersenen positief beïnvloed en deze ontwikkeling begint al 3 weken na de bevruchting. Ik neem er in ieder geval 1 's ochtends, tegelijk met de Gravitamon. 's Avonds ben ik al blij als ik m'n eten weg krijg dus nu sla ik die tweede even over omdat je hem soms nog "proeft". Volgens de verloskundige zijn plantaardige omega's trouwens net zo goed dus als dit potje leeg is, ga ik daar voor. Met Gravitamon ben ik trouwens begonnen zodra ik wist zwanger te zijn, met visolie ben ik begonnen op advies van de verloskundige toen ik 5 weken zwanger was.
Ik neem visolie en gravitamon smorgens op nuchtere maag Vitamines moeten ook nog inwerken in je lichaam dus zou zo snel mogelijk mee beginnen.