hallo, Ik wist niet goed waar ik het moest zetten want ik denk niet dat ik zwanger ben maar dat kleine beetje hoop maakt me aan het twijfelen. een week voor mijn nod werden mijn tepels opeens veel donkerder, maar echt mijn tepel zelf en niet mijn tepelhof zoals je overal leest. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en heb dit nog nooit gehad. Ook werden ze groter en pijnlijk maar dat heb ik eigenlijk bijna altijd voor mijn nod. Ook een paar x erg pijnlijke steken net boven mijn lies gehad dus had er goede hoop op. Maar toch precies zoals het hoort donderdag ongesteld geworden alleen nu is dit toch echt de helft minder als normaal. Ook zijn mijn tepels nog steeds donker van kleur... de pijn in borsten is nu wel weg. Ik geloof er niet zo in dat ik zwanger ben hoor maar ik vind het zo raar dat mijn tepels opeens donker zijn? Iemand misschien ervaring mee?
Ik heb er geen ervaring mee.. Maar waarom doe je voor de zekerheid niet gewoon een test? Als je menstruatie zoveel minder is dan normaal... weet je het maar nooit.. Succes!
Ik ben 6-7 weken zwanger en ik heb het ook dat mijn tepels donkerder zijn. gek want je leest vaak dat de tepelhof donker wordt, bij mij echter juist lichter en groter. Ik kreeg dit wel pas na NOD. Misschien idd toch even een test, dan weet je meer!
Dank jullie voor jullie reactie! Ja jullie hebben gelijk dat ik beter een testje kan doen, ik heb ondertussen testvrees gekregen na al die teleurstellingen. @semmie 83: ow dus jij hebt het ook?! en je bent zwanger?! Ik zou bijna hoop krijgen Je leest inderdaad alleen de tepelhof en niet de tepel zelf daarom vond ik het zo vreemd maar het kan dus wel Me borsten voelen ook nog steeds vol, normaal gesproken hadden het allang weer theezakjes geweest haha. Alleen de pijn is wel weg dus ja weet het ook niet. Dan zal ik van de week toch maar de gok wagen als het dan nog steeds zo is dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Bedankt dames!