meiden ik heb jullie hulp nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nachtzon, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    In de nacht van 2 op 3 januari 2010 heeft een felle brand het huis van mijn schoonouders totaaaal vernield. 2 hondjes bleven in het vuur. Ze zijn echt waar alles kwijt... het enige wat ze nog hebben zijn de dingen die ze aanhadden en (ironisch genoeg) alle fotoalbums (die we in een klein stukje van de kast vonden die niet helemaal opgebrand was)
    Ik heb een site gemaakt, zodat ze zodra ze kunnen alles bij elkaar kunnen zien en ook hoeveel mensen er meeleven. Ik zou graag iedereen hier heeel lief willen vragen om mss een paar troostende woorden in hun gastenboek te schrijven... het zijn zo prachtige mensen... dit hebben ze gewoon niet verdiend... :(

ik dank jullie alvast van harte!!!!

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.136
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat vreselijk, Nachtzon. Wat een totale ravage! En wat een wonder dat de fotoalbums gespaard zijn gebleven. Vreselijk dat andere onvervangbare zaken verloren zijn gegaan.
    Ik heb een berichtje achter gelaten.Ook voor jou sterkte natuurlijk!

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey tupp, dank je wel voor je medeleven en je berichtje... weet je er komen elke dag nieuwe berichtjes bij en als ik dat dan aan mn schoonmoeder vertel kan je echt zien dat het haar enorm helpt...
    Het is idd verschrikkelijk wat er gebeurd is, zoals je op de foto's op de site kan zien, is er idd NIETS meer over gebleven... en ze hadden een pracht van een huis...

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb ook een berichtje achter gelaten wat erg zeg..!!!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank je meis
    XXX

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wat vreselijk zeg!
    En wat ontzettend verdrietig van Filou en Tessa ..... ach die lieve hondjes, wat zullen ze die missen. Krijg er kippenvel van.
    Alles op die manier moeten verliezen, ik kan me er nauwelijk iets bij voorstellen, alleen natuurlijk dat het vreselijk moet zijn.

Héél véél sterkte en kracht toegewenst voor jouw schoonouders (en voor jullie).

Mooi gemaakt de site ..... mooie gedichten.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank je meis, het is idd verschrikkelijk...
    mijn schoonouders hebben minder verdriet om hun huis dan om hun hondjes... ze waren gelukkig goed verzekerd, dus zullen ze het prima kunnen heropbouwen. Maar toch, al die kleine souveniertjes en herinneringen... gewoon weg :S
    Leuk dat je die gedichten mooi vind, die onder tessa, filou en op de startpagina heb ik zelf geschreven :)

8. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Wat vreselijk zeg! Ik heb een berichtje achtergelaten, en tranene toen ik de hondjes zag en de foto's van het huis, wat erg! Voor jou ook heel veel sterkte meid!liefs

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België

dank je meis :) ik zit ook weer te huilen... mag er niet te lang aan denken...

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb ook wat gekrabbeld, ze boffen maar dat ze zulke steun als jullie hebben, vind het heel attent van je ;)

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Tjemig.... ben er stil van, leef zo mee...:(

moest echt huilen toen ik het gedicht las!! oh wat erg!

Veel sterkte toegewenst!

Liefs poemelke

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow, meiden hartstikke bedankt dat jullie zo meeleven :) ik vind het supermegalief dat jullie in het gastenboek schrijven :) dat doet echt enorm deugd!

13. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    echt heel erg! ik leef met jullie mee!

in Juli is dit ook mijn beste vriendin overkomen :(
    zij woont nog bij haar vader en haar stiefmoeder had het huis in brand gezet :( en is overleden volgens de politie was het zelfmoord :( alles weg :( en ook haar poes is overleden, ook gestikt in het huis :(

ik wens jullie heel veel sterkte!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ocharme die meid... dat is idd kut, al zeker als het brandstichting is... dat is nog erger...

Bij ons weten ze niet wat het was, en zullen ze het ook nooit weten, aangezien de brand zo fel gewoed heeft... maar dat kun je ook op de fotootjes online zien :)

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Vreselijk wat een nachtmerrie. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, de tranen sprongen in mijn ogen. Heel veel sterkte voor jullie.

Liefs Jada

16. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Vreselijk zeg,heel veel sterkte!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank jullie. echt waar ik verschiet ervan hoeveel medeleven hier is...
    dikke knuf aan iedereen :)

Deel Deze Pagina