Hallo allemaal Dl van 13 weken heeft verborgen reflux. Ze krijgt hier medicatie voor. Ze spuugde dus nooit haar voeding uit maar het kwam op en z slikte het weer dooor... Nu valt het me laatste week op dat ze maar blijft spugen... als ze daarna naar bed gaat blijft ze maar slikken smakken zuchten etc. Ze slaapt overdag steeds maar 45 min (normaal bij haar) en is daarna een uur waakker...ik voed haar meestal om de 2.5 uur zodat ze weer met een volle buik in bed kan, anders krijgt ze honger als ze weer naar bed moet en zonder eten slaapt ze niet. Ik voed dus eigenlijk altijd op mijn verzoek... Nu heb ik het idee dat ze spuugd omdat ze overvol zit?! Ik zit nu op 7 voedingen ) 6overdag 1 snachts) dus is niet overdreven veel.... zou ik dan toch naar om de 3.5 moeten gaan? Zodat ze minder hoeft te spugen en ze niet zo 'overvol' zit? Volgensmij drinkt ze niet heel veel (uit de fles max 80 cc af en toe eens 100) Ik vind het zo zielig dat ze de hele tijd ligt ze zuchten, smakken, likken etc. Hongersignalen zijn ook niet te zien op deze manier...