Kan een kind last van de buik krijgen als de voeding iets te warm geweest is? Please kan mij iemand helpen?
Lijkt me niet direct... Ze mogen ook wel eens huilen, zeker als ze nog zo klein zijn. Je schreef in je andere bericht dat het voor het eerst was.... Ze mogen zo'n 3 uur huilen op de 24 uur..... Goed luisteren naar het huiltje
Ik luistere echt goed en volgens mij heeft ze pijn, daarom mijn vraag of een baby last van de buik kan krijgen als de melk iets te warm geweest is.
Als de melk echt té warm zou zijn geweest zou ze ook al pijn hebben gehad tijdens het drinken lijkt me.
Tymen heeft ook wel eens per ongeluk te warme melk gehad en weigerde het dan te drinken omdat hij zijn tong verbrandde. (Wow, als ik het zo teruglees voel ik me wel een slecht mama... )
Lynn drinkt haar melk momenteel behoorlijk warm (echt wel warmer dan 37 graden)...als ie kouder is wil ze het niet. En ze heeft nergens last van
Een kindje van net een maand oud is het toch heel normaal dat ze huilen na een voeding. De eene kind is het andere niet, maar lijkt mij toch echt meer krampjes. Bij Cecile zijn het echt krampjes en soms zit er een boertje in de weg.
volgens mij als de melk te warm is dan drinkt z ehet niet hoor tenminste als mijn koffie of thee te warm is drink ik het ookn iet ik denk ook een booertje of krampies