tepel topic(dus niet de borst zelf)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door esther 7, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Nou zoals jullie aan mijn ticker zien, was het voor mij dus de vorige keer ontpillen en deze keer ZWANGER! :D :D :D

    Het grappige is dat dit het enige is waar ik tot nu toe last van heb. Ben nog nauwelijks misselijk geweest en voel me erg goed. Ik was blij dat ik twee zeer overtuigende positieve tests heb gehad anders dacht ik nog steeds dat het ontpillen was...

    Anyway, meiden het kan dus echt beide betekenen, dus SUCCES!

    groetjes,

    Eowyne
     
  2. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Sinds gister heb ik ook pijnlijke en zeer gevoelige tepels. Ik had mijn laatste menstruatie precies 4 weken geleden dus het is afwachten geblazen :(

    Ik heb nooit last van me tepels als ik ongie moet worden. Ik wordt gek van de spanning. Ik lig er zelfs wakker van s'avonds.

    Ik heb vanmorgen wel een test gedaan NEGATIEF. :(

    Mischien moet ik volgend week weer testen. :(
     
  3. laika10

    laika10 Actief lid

    28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Bij mij deden mijn tepels vanaf dag 1 zeer, altnahs zeer, gevoelig. Vooral continue hard ( normaal zijn ze zacht) en stijf zijn ze. Vanochtend op de fiets had ik net niet genoeg aan en kwam er koude wind tegen mijn tepels, ik verging zowat van de pijn, moest ze echt vasthouden. En ook met hardlopen doet mijn linkertepel echt pijn, alsof hij inderdaad in de fik staat.

    Pffff, ben ook misselijk, moe, chagie leuk hoor zwanger zijn, maar ze zeggen dat het overgaat ( het zwangerzijn in elk geval :oops: ) maar hoelang dat duurt? ik hoop snel!
     

Deel Deze Pagina